Od trenutka kada je brend Lancôme 2012. predstavio novi miris za žene, njegova pozitivna poruka i originalnost, odnosno gurmanska nota irisa s bogatom povijesti u industriji parfema, odjeknule su kod brojnih žena i učinile ga omiljenim mirisom. Bio je to miris sreće. Priča o uspjehu parfemske vode La Vie est Belle nadilazi njegov neodoljiv miris, a započinje u najljepšem uvjerenju koje Lancôme želi podijeliti sa svijetom: Život je lijep. Deset godina kasnije Lancôme promara njegov značaj u današnjem svijetu i pita "Što nas čini sretnima, a što nas sprječava u tome?"
U prostoru Eaterie u Zagrebu proslavljeno je10 godina kultne parfemske vode La Vie Est Belle, a obljetnicu je brend obilježio i početkom novog razdoblja za Lancôme kao brend mirisa. S novom bočicom, od sad nadopunjivom, stigla je i nova poruka: "Sreća je udaljena samo jedan korak. Sve što trebate učiniti je zakoračiti. Život kreiramo sami. Učinite ga prekrasnim".
Na raskošnoj večeri umjetnica Maya Beus je bilježila glamurozne stylinge i trenutke koji su ovjekovječeni kroz mirisne modne portrete u akvarel tehnici.
"La Vie est Belle je stekao simbol kultnog mirisa, na svjetskom i našem tržištu. Uspjeh leži u savršenoj kombinaciji samog mirisa obogaćenog irisom i bočice s ugraviranim osmijehom, glavnog lica svih ovih godina - Julije Roberts te brenda iz kojeg je nastao. Ove četiri komponente stvorile su jedan od najprodavanijih mirisa koji već 10 godina simbolizira Lancômeovu filozofiju sreće! Ovom proslavom željeli smo zimski dan u studenom pretvoriti u proljeće. Dress code je zabranio crninu te smo se glazbom, cvijećem u društvu najbližih suradnika podsjetili da je Život uistinu lijep!" – izjavila je Koraljka Spremić, Brand Business Leader Lancômea.