Osjećaj sreće sada i ovdje: lakše je reći nego učiniti. Posljednje istraživanje otkrilo je kako je od 10 ispitanika njih četvero izjavilo da su tijekom proteklog tjedna zaista rekli ili pomislili da je život lijep, a jedna trećina izjavila je da su općenito bili sretni. Međutim, gotovo polovica ispitanika smatra da ne mogu uživati u sadašnjem trenutku u dovoljnoj mjeri. Zbog toga mnogo njih smatra da su već proživjeli svoje najsretnije razdoblje. Istraživanje je za brend Lancôme proveo institut Ipsos, s ciljem obilježavanja 10. obljetnice parfemske vode La Vie Est Belle.
Naime, poruka brenda Lancôme glasi: "Sreća je udaljena samo jedan korak. Sve što trebate učiniti je zakoračiti" - i poziva ljude da u potpunosti iskoriste neposrednu sreću koju sadašnjost nudi. Od samog osnutka i predstavljanja danas kultnog mirisa La Vie Est Belle, uspjeh je utemeljen na suvremenoj viziji sreće. Ta je misija u skladu s naslijeđem osnivača kuće, Armanda Petitjeana, koji se uvijek oslanjao na pažljivo promatranje svijeta koji ga okružuje kako bi proizvodi koje stvara išli u korak s vremenom. Priča o uspjehu nadilazi neodoljiv miris koji se bazira na irisu, a započinje u uvjerenju koje poručuje da je život lijep i da ga takvoga treba živjeti svakodnevno.
Glumica Julia Roberts zaštitno je lice parfemske vode i njegovo utjelovljenje. U čast desete obljetnice La Vie Est Belle, u Parizu je s istom ekipom kao i prije jednog desetljeća snimala promotivni film kojim je naglasak stavljen na slavlje života i radost koju nam u svakodnevicu unose i stvari poput omiljenog mirisa i njegovog pozitivnog efekta koji ostavlja na nas sa samo nekoliko kapljica.
"Kada razmislim o ljepoti života, sjetim se svoje obitelji, no razgovor o Lancômeu mi uvijek izvuče osmijeh na lice. I sjetim se privilegije rada s ljudima koje cijenim, i duboko volim. I kada se prisjetim posljednjih 10 godina promoviranja ovog mirisa, s istim ljudima kao i na samom početku, zahvalna sam na svemu što smo skupa proživjeli", rekla je glumica. I dalje ju veže posebna veza s ovim mirisom - priznala je da se njezina majka zaljubila u cvjetni miris irisa, koji se miješa s drvenastim i puderastim notama aldehida i ljubičice. Nosila ga je svakog dana i danas joj spomen La Vie Est Belle izmami osmijeh na lice. Iako su u posljednjih deset godina izlazile nove verzije ove parfemske vode, Julia je vjerna originalnom izdanju koji ju je osvojio na prvu.
Anne Flipo, jedan od parfemskih umova iza mirisa, otkriva da je prva riječ na moodboardu prilikom nastajanja mirisa bila riječ "slatko". "Lancôme tim nas je zamolio da osmislio parfem koji će izazvati radost svakome tko se susretne s njim. Tako smo došli do rješenja koje uključuje gurmanski dodir u naš originalni pačuli spojen s irisom", otkriva. "Note vanilije i pralina smo prenijeli na iris, koji već sam po sebi ima zanosan miris, s kombinacijom cvjetnih, drvenih i jantarnih elemenata. Tako je stvorena slatka dražesnost koju smo tražili i istina je da ovaj gurmanski projekt odmah izaziva sreću", nadodaje parfumer Dominique Ropion.
A deset godina kasnije, La Vie Est Belle ostaje bezvremenski miris sutrašnjice: poduzimaju se konkretni koraci za sretniju budućnost. Mogućnost ponovnog punjenja i obnovljivi sastojci korak su prema održivom luksuzu i ekološki prihvatljivoj verziji. Svi sastojci formule mirisa La Vie Est Belle u skladu su s predanošću brenda prema djelovanju kojim se više čuvaju biološka raznolikost i okoliš. Upotreba stakla smanjena je za 13 posto, a istovremeno nije bilo potrebno promijeniti prepoznatljivi izgled bočice. Tako će se svake godine uštedjeti milijun bočica, odnosno 223 tone stakla.
Sadržaj je nastao u suradnji Gloria Glam x Lancôme