Instinkt za uspjeh

Beauty carstvo iza kojeg stoje znanost i revolucionarna otkrića

08. rujan 2021.
Fotografija: Profimedia 

Iza beauty carstva dr. Barbare Sturm stoje znanost i revolucionarna otkrića koja su zauvijek promijenila način njegovanja kože.

Za Dr. Barbaru Sturm upalni procesi su ključni problem za zdravlje kože i ljepotu. Zato na tome temelji svoj globalno poznat beauty brend, ali i način života. No, da bismo bolje shvatili kako ova 49-godišnja njemačka liječnica i beauty ekspertica shvaća njegu kože, moramo pobliže upoznati i nju samu. Svaki kozmetički entuzijast zasigurno je upoznat s njezinim luksuznim proizvodima koji opravdavaju svoju cijenu i zasigurno ste čuli za vampirske tretmane krvlju i "krvave" kreme koje su dostupne samo elitnom dijelu društva. Pripisujemo ih Barbari, iza čijeg carstva stoje znanost i revolucionarna otkrića koja su promijenila način njegovanja kože, pa su najpoznatije žene svijeta poput Gwyneth Paltrow, Kim Kardashian, Cher i Belle Hadid na popisu njezinih stalnih klijentica i potpuno vjeruju proizvodima nastalim u njezinu laboratoriju. Linija je jednostavna, bez toksina i štetnih sastojaka, a kako svjedoče oni koji su isprobali njezine tretmane, može vam pomladiti lice za deset godina.

image
Krema u koju se umiješa vaša krv stoji oko 1000 dolara i po nju morate otići u laboratorij u Düsseldorf

Krenimo od početka. Kada je završavala studij medicine u Njemačkoj i kada je odabrala ortopediju kao granu kojoj će se posvetiti, Sturm nije ni razmišljala o dermatologiji i skincare industriji kao nečemu u čemu će pronaći svoj uspjeh. Kako je izjavila u jednom od razgovora, da želi postati liječnica, znala je još s četiri godine, dok je s majkom liječnicom posjećivala bolnice i laboratorije. Nakon završenog studija sa znanstvenicima je radila na liječenju problema osteoartritisa i ispitivanju liječenja pacijenata pomoću njihove krvi. Ovaj trenutak možemo nazvati ključnim za daljnji razvoj njezine karijere jer tada je uvidjela da se isti procesi mogu koristiti za anti-age njegu u kozmetici. Shvatila je da su upalni procesi odgovorni zapravo za svaku promjenu u našem tijelu, od starenja kože pa do razvoja raznih bolesti. Spriječavanje upala u tijelu kasnije je postalo srž njezina brenda i način života.

Počela je s istraživanjem u ranim 2000., dijelom iz vlastite potrebe, jer nijedan proizvod na tržištu nije liječio njezino osjetljivo stanje kože. Znala je što ne želi u savršenom beauty proizvodu: parfeme, mineralna ulja i agresivne komponente kozmetike zbog kojih može doći do upala. Kada je u laboratoriju "složila" hidratantnu kremu, nedostajao je samo jedan ključni sastojak - proteini iz njezine krvi. Nakon toga Barbara je bila na tragu prvog "gamechanger" proizvoda te 2002. nastaje danas kultna krema MC1. Ključ je u tome što proteini iz krvi imaju moć zacjeljivanja kože pa vas ova krema tako rješava bora, akni i proširenih pora. Ovo čudo u staklenoj ambalaži danas je "hero" proizvod svakoga tko si ga može priuštiti, jer ovakav personalizirani preparat ne dolazi po maloj cijeni. Ona nije točno navedena na stranicama brenda, no kreće se oko 1000 dolara te morate otputovati u laboratorij u Düsseldorfu kako bi se vaša krv izvadila i umiješala u kremu. Za one koji nemaju tu mogućnost, Sturm je pokrenula svoj kozmetički brend temeljen na jednostavnoj, čistoj i prirodnoj formulaciji proizvoda. Jasno, put do svjetski poznate karijere nije tekao kao med i mlijeko. Barbara se u mnogim razgovorima koje je obavila za znanstvene i lifestyle časopise prisjeća početaka, potražnje za jeftinim najmom skromnog prostora za otvaranje klinike 2006. koji je pronašla uz pomoć oca arhitekta i za koji je podignula kredit, a otplaćivala ga je plaćom koju je zarađivala kao liječnica. Uspjeh je izgradila bez poslovnog plana i marketinške strategije – vodila se instinktom i bila sigurna u kvalitetu svojih proizvoda.

"Nisam željela investitore jer sam htjela biti neovisna i sama donositi odluke. Nisam imala poslovni plan, ali sam imala čistu viziju onoga što želim stvoriti", govori o počecima i šest proizvoda koje je stvarala - čistač, tri hidratantne kreme, mehanički piling i hijaluronski serum. Tako se brend Barbara Sturm Molecular Cosmetics pojavio na tržištu 2014., dok su slavna lica poput sestara Kardashian i Belle Hadid na njezine tretmane odlazila još od 2006. Inače, slavna terapija pomlađivanja lica vlastitom krvlju stimulira proces obnove, a kako se koristi krv klijenta, ne unose se sintetičke tvari pa samim tim ne postoji mogućnost nuspojava. Ključne stanice i proteini koji se nalaze u krvi ponovno se ubrizgavaju, čime se pospješuje obnova kože i potkožnog tkiva.

image
Liječnica i beauty ekspertica svoje prostore, osim u rodnoj Njemačkoj, ima i u New Yorku, L.A.-u i Londonu

U poslovanju Sturm se vodi filozofijom koju i sama primjenjuje. Kozmetički proizvodi koje koristimo moraju liječiti našu kožu, pa samim tim ne smiju sadržavati umjetne mirise, konzervanse ni mineralna ulja. Jedan od ključnih sastojaka je i purslane, biljka koja se nekada koristila u tradicionalnoj kineskoj medicini, a liječila je kožu od uboda insekata ili zmija. Bogata je omega-3 masnim kiselinama, snažan je antioksidans te obnavlja kožu na staničnoj razini. Uz to, glavna stavka filozofije ovog brenda je korištenje minimalnog broja proizvoda za maksimalne rezultate. "Sastojke koji utječu na upalne procese u tijelu potrebno je svesti na minimum, dakle ne radi se samo o onome što stavljamo na lice nego i o onome što unosimo u tijelo. Holistički pristup wellnessu i prihvaćanje protuupalnog načina života su ključni. Zanima me znanost, a ne riječi organsko ili čisto, koje su često tek prazne marketinške fraze", ističe Strum, koja je oduvijek voljela modu, iako si luksuzne komade nije mogla priuštiti. No, danas se u njezinu ormaru nalazi polica s cipelama Christian Louboutin i Nicholas Kirkwood, kaputi vibrantnih boja i uzoraka, vintage Chanel komadi te odjeća Isabel Marant. "Nakon što se otuširam, koristim hijaluronski serum i hidratantnu kremu, nakon čega u trapericama i majici jurim u kliniku. Ne volim puno šminke jer ne volim skrivati svoju kožu. Mnogo klijentica sam odgovorila od make-upa jer bez njega izgledaju mlađe", priča Sturm.

Danas vlasnica cijenjenog brenda u ponudi nudi više od 40 proizvoda, a prošle je godine lansirala i dječju liniju. Willy Wonka kozmetike, naziva je suprug Adam Waldam s kojim odgaja četvero djece – jer nikada ne prestaje tragati za inovacijama i novim načinima njegovanja tijela. Kako prolazi ulicom možete je sresti u New Yorku, Los Angelesu, Londonu ili Düsseldorfu, lokacijama na kojima su otvoreni luksuzni boutiqe & spa prostori s njezinim imenom i koje posjećuje na mjesečnoj bazi – a prepoznati ćete je po crnoj Isabel Marant kožnoj jakni, trapericama i nevjerojatno blistavom tenu uokvirenom s plavim uvojcima kose.