Kroz povijest uvijek su nalazili svoje mjesto, još od drevnih kineskih kraljeva koji su ih nosili, do engleske aristokracije koja ih cijeni i danas, pa do trenutaka u modernijoj filmskoj i glazbenoj sceni. Prva asocijacija na bisere nekima je window shopping u izvedbi Audrey Hepburn u filmu Doručak kod Tiffanyja, nekima prva na pamet pada dizajnerica Coco Chanel koja ih je nosila u nizovima, a suvremenim generacijama prva asocijacija će možda biti Harry Styles ili biserje na Beyonce i Jay Z-u, u povijesnoj rebranding Tiffany kampanji.
U razdoblju između Audrey Hepburn i Harryja Stylesa, biseri su se dugo vremena smatrali kao zastarjeli dodatak koji pripada u bakinu kutijicu nakitom, iako je riječ o vrlo dragocjenom, bezvremenskom i klasičnom nakitu koji zaista nema rok trajanja. Zato su uvijek prisutni na modnoj, a sada i na beauty sceni. Oni pronađeni u prirodi sve su prestižniji i skuplji, jer ih je takve sve teže i pronaći. Oni umjetni s druge strane povoljnije su cijene i jednako su popularni na sceni - u 2021. godini više no ikad.
Od svoje uloge klasičnog nakita - ogrlice, narukvice ili naušnica, u suvremenom izdanju biseri su ipak napredovali u beauty dodatak. Machine Gun Kelly se na MTV VMA dodjeli nagrada pojavio u društvu Megan Fox, s apliciranim biserjem na licu. Time je, nakon Harryja, Pharrella Williamsa ili ASAP Rockyja koji često nose bisere, još više ovaj nakit približio muškoj publici.
Generacija Z biserima kao elegantnom i "ozbiljnom" nakitu daje na razigranosti, kombinirajući ih s perlama u boji ili ih, po uzoru na celebrityje, dodaju u make-up look. Na crvenom tepihu Met Gale bisere oko očiju je nosila glazbenica Grimes kao dio svog futurističkog beauty looka. Dakle, kao dodatak make-upu ili nošeni na noktima za ekstravagantnu manikuru, u modernom izdanju biseri se nose na artistički način. Pritom, uz biserni beauty look ne zaboravite ih nanizati i oko vrata - izgleda da, za razliku od nekada, danas vrijedi - "više je više".