Kada je Carine Roitfeld odlazila s mjesta urednice francuskog Voguea 2011., svi su očekivali da će nastaviti karijeru u modnoj industriji - u nekoj od luksuznih kuća ili će pak pokrenuti vlastiti modni brend. Upravo je iz tog razloga napravila suprotno i bacila se u posao s parfemima.
"Od velikog Karla Lagerfelda sam naučila da uvijek treba iznenaditi ljude, bez obzira na to čime se bavite", rekla je bivša urednica i manekenka. Parfemska industrija uvelike je slična modnoj, s druge strane potpuno je drugačija, ujedno i puna izazova koje je Carine kroz ove godine uspješno prevladala. Sedam uniseks parfema, posvećenih ljubavnicima, lansirala je 2019. godine, a cijena po bočici parfema iznosila je 285 dolara.
Sada je lansirala novi miris koji nosi njezino ime. U suradnji s parfumskim nosom, Dominiqueom Ropionom, kreirala je miris koji je bazira na snažnom pačuliju, koji je podsjeća na tinejdžerske dane i odrastanje. Parfem je zatim nadograđen s cvjetnim notama, jasminom i bijelom ružom.
"Carine je portretni parfem, senzualna i olfaktorna refleksija - cvjetni miris s drvenastim notama i pačulijem u srcu. Otvara vrata prema mojim emocijama, iskustvima i srcu", stoji uz opis parfema.
Parfem se može naručiti preko njezine službene stranice, a cijena cvjetnog mirisa francuske urednice iznosi 220 eura.