Make-up nove ere

Bobbi Brown se s novim clean beauty brendom vraća u velikom stilu

29. listopad 2020.
Fotografije: Getty Images/Instagram
Lea Ladišić
Lea Ladišić

Svakodnevno šminkanje dobilo je novo značenje u ovoj godini, zbog čega se slavna vizažistica odlučila pokrenuti brend koji odgovara potrebama 2020. i novoj definiciji ljepote.

Otkako je prije četiri godine vizažistica Bobbi Brown otišla iz beauty brenda koji nosi njezino ime, svi su se pitali koju će stranicu u svojoj beauty karijeri okrenuti sljedeću. Jones Road je odgovor na to pitanje, odnosno novi clean beauty brend koji je poznata vizažistica predstavila.

Kako stoji u opisu brenda, radi se o hero proizvodima - multifunkcionalnom make-upu kojem je primarni cilj pružiti no-make-up make-up izgled. Navodno je iz formulacije proizvoda uklonjeno oko 2700 spojeva i sastojaka, pa su formule šminke jednostavne i bazične te sadrže samo nužne i njegujuće sastojke. Za sada je dostupno šest proizvoda za svaku dob, boju i tip kože - primjerice Miracle Balm, kremasti balzam u boji s uljem jojobe i argana za obraze, usne i kapke koji dolazi u šest nijansi. Gotovo svi proizvodi mogu se koristiti na više načina, označeni su kao cruelty-free i nježni prema koži.

Brown je na ideju o ovom brendu došla za vrijeme karantene, kada je radeći od doma shvatila da joj nije potrebno previše proizvoda. Između ostalog, filozofija kojom se vodila uvijek je bila isticanje prirodne ljepote make-upom, a ne prikrivanje iste. Objašnjava i razlog zbog kojeg se odlučila pokrenuti novi beauty brend - iako iza sebe ima već jedan uspješan - Bobbi Brown pokrenula je u devedesetim godinama kada su, smatra, potrebe bile sasvim drugačije no danas.

"Ljudi imaju druge potrebe, a imamo i novu definiciju ono što je ljepota. Transparentno, prirodno - takav look moderniji je od lica prekrivenog make-upom. Ništa oko Jones Road nije isto poput stvari koje sam radila u prošlosti. Način proizvodnje, ambalaža i marketing - sve je drugačije", objašnjava i nadodaje:

"Željela sam stvoriti make-up ekvivalent švicarskom nožiću: jednostavan, cool, multipraktik uz koje se može lako postići svaki look, bez obzira je li minimalan ili dramatičan", komentirala je vizažistica. Cijene proizvoda kreću se od 22 do 68 dolara i nažalost, trenutno brend ne dostavlja izvan SAD-a. Nadamo se da uskoro stiže i k nama!

image
Vizažistica Bobbi Brown istoimeni brend osnovala je u devedesetima