Imati svoju skin care liniju za celebrityje je u posljednjih nekoliko godina postao gotovo imperativ. I dok su neke slavne žene pokretale svoje beauty brendove s velikim uspjehom, poput Rihanne, druge su pomalo zakasnile na taj trend. Ipak, u pravilu slavno ime na brendu znači da će se prodati bez obzira na kvalitetu. Dovoljno je samo pogledati kako je uspjela Kylie Jenner, iako su proizvodi često upitne kvalitete.
No, u celebrity svijetu pojavio se novi trend, i to među slavnim muškarcima. Oni su počeli izbacivati svoje linije lakova za nokte.
Čak iako ne slušate njegovu glazbu, morali ste čuti za Machine Gun Kellyja, koji u posljednjih nekoliko mjeseci došao u centar svjetske javnosti željne tračeva jer je u vezi s Megan Fox. Glazbenik je prepoznatljiv po svom buntovničkom stilu, a u to se uklapaju i nalakirani nokti. Često u raznim bojama, s crtežima i zanimljivim dizajnom, voli ih pokazivati na Instagramu. A na društvenoj mreži nedavno je objavio kako je ušao u biznis. U suradnji s Unlisted Brand Labom izbacuje kolekciju uniseks lakova za nokte. Dosad je izbacio tri nijanse povodom objavljivanja posljednjeg albuma, "Tickets To My Downfall", i to - Punk Pink, Black Like My Heart i Paparazzi. Iako nismo sigurni kako bi to ijedan lak za nokte bio samo za jedan spol ili rod, činjenica je da je uobičajeno da ih nose samo djevojke i žene. Tek se vrlo hrabri muškarci usude prkositi društvenim normama, poput Harryja Stylesa, koji svoje često uredi za dodjele nagrada, a nalakirao ih je i za spot "Golden". Inače su nalakirani nokti, i to najčešće crni, rezervirani za pripadnike supkultura.
Machine Gun Kelly nije jedini ni prvi koji je ušao u biznis popularizacije lakova za nokte za muškarce.
Reper Lil Yachty najavio je stvaranje svog brenda koji proizvodi lakove za nokte 21. svibnja. Brend Crete predstavio je na svom Instagramu, a koliko vidimo, bit će tu odličnih nijansi, od mat crne preko tamno zelene i pastelno plave. Yachty je krajem prošle godine progovorio protiv diskriminacije koju je doživio učenik jedne škole u SAD-u jer je imao nalakirane nokte.
"Još uvijek imamo takva ograničenja? Ako se netko želi izraziti, a pri tome ne šteti nikome i ne vrijeđa nikome, to im mora biti omogućeno", rekao je Yachty.
Bivši Backstreet Boy A.J. McLean još je u vrijeme najveće popularnosti boy benda nosio nalakirane nokte, ali tek je nedavno pokrenuo biznis. Ava Dean Beauty njegov je brend koji je nazvao po svojoj kćeri.
"Uvijek sam bio buntovnik. Ako bi nam rekli da obučemo crveno, ja bih došao u plavom. Ne volim kad mi ljudi govore kako bih trebao izgledati. Vrlo rano u karijeri počeli su nam govoriti da se moramo oblačiti slično. Primjerice, svi bismo bili u istom odijelu, ali drugačije boje. Počeo sam nositi lak za nokte kako bih se izdvojio, a onda sam otkrio i šminku. Možete reći da sam otkrio svoju 'žensku stranu'. Nisam se osjećao da sam manje muškarac ili manje muževan, samo sam znao da sam to ja", rekao je McLean, čija kolekcija lakova dolazi u klasičnim nijansama, od ružičaste i crvene sve do crne.
Kao što smo već spomenuli, lakkiranje nokti nije ništa novo čak ni u muškom svijetu. Radili su to Elton John, David Bowie, Kurt Cobain, a sada ih nose A$AP Rocky i Bad Bunny - i izgledaju jako cool.