Znači li veća cijena i bolju kvalitetu kada su beauty preparati u pitanju? Možda je ovo mišljenje nekada bilo uvriježeno, no s novim igračima na sceni, stvari u industriji se mijenjaju. Uz educirane korisnike i društvene mreže koje vrve recenzijama, nova ambalaža i pusta obećanja o instant rezultatima više nisu dovoljni. Traži se transparentnost i osobniji pristup, a sve to danas dolazi u paketu s povoljnom cijenom.
Između La Mer kreme od tisuću kuna i CeraVe kreme s cijenom od pedesetak kuna, sada će većina skincare junkieja posegnuti za povoljnijom opcijom. Brend osnovan 2004. godine prije nekoliko je godina stigao u Veliku Britaniju pa i na naše tržište, a tek je u 2020. doživio renesansu - otkriven je od strane beauty influencera i tiktokera koji su dobar glas proširili dalje. The Ordinary i The Inkey List, također povoljni brendovi dobre kvalitete, trenutno prijete luksuznim imenima i 'kradu' im klijente. Njihova tajna, osim u cijeni, leži i u transparentnosti - na policama punim povoljnih proizvoda, beauty entuzijastica neće uzeti bilo koji. Primjerice, svaki The Ordinary proizvod na jednostavnoj ambalaži s kapaljkom koja izgleda kao nešto iz ljekarne ima ispisanu koncentraciju sastojaka u postotku. Za generaciju koja o beauty supersastojcima sve zna, to se pokazuje kao ključni filtar prilikom odabira savršenog proizvoda. Ambalaža ostaje minimalna, gotovo skromna, ali i dalje estetski primamljiva. The Inkey List drži se crno-bijele boje, što komunicira da su njihovi proizvodi baš za svakoga.
Naravno, luksuzni i tradicionalni brendovi i dalje su snažni, ali moraju prihvatiti činjenicu da će kupci željeti opravdane razloge zbog kojih će njihov proizvod platiti više. Lijepa ambalaža bez pokrića više nije dovoljna, kupovinu 'na lijepe oči' zamijenio je realniji i osobniji pristup prema korisnicima i iskrenost. Oni koji su proizvode naplaćivali samo zbog svog zvučnog imena sada dijele kolač s puno povoljnijim, do nedavno nepoznatim brendovima. Kupci sve više prelaze upravo k njima ili u drugom slučaju, miješaju high i low proizvode.
Ono čime luksuzni brendovi i dalje mogu zadržavati i privlačiti nove kupce su inovacije i dodatno beauty iskustvo. Primjerice Augustinus Bader, koji se oslanja na rad osnivača, Augustinusa Badera, svjetskog stručnjaka iz područja biomedicine koji je fokus rada stavio na regenerativne procese u tijelu. U prošloj godini izbacili su čak šest proizvoda, uz već kultnu The Cream čija cijena iznosi oko 250 dolara. Oni koji si ovu kremu mogu priuštiti, neće puno dvojiti prilikom kupovine. Ostali će iskoristiti prednosti virtualnog doba i napravit će usporedbu dva proizvoda, pa ako su sastojci i djelovanje isto, zašto ne uštedjeti?