Odavno već od brendova ne očekujemo samo da ispunjavaju svoju praktičnu funkciju. Klijentima je važno porijeklo proizvoda, informiraju se o sastavu, važna im je održivost i birat će proizvode s mogućnošću ponovnog punjenja, a uz sve to nije zanemarena ni estetska funkcija: otkad je ambalaže, patimo na nju. Španjolski brend HAAN zadovoljava sve kategorije, a pakiranja i proizvodi su praktični, a time i adekvatni za putovanja.
Zahvaljujući atraktivnom pakiranju te kvaliteti sastojaka, HAAN dezinficijensi za ruke postali su favorit mnogih kupaca i definitivni must have u svakoj torbi. No, osim dezinficijensa, tu su i mnogi drugi proizvodi kojima je brend proširio svoj asortiman, ali svi oni imaju nekoliko zajedničkih prednosti. Oni se, kao i paste za zube, kreme za ruke i tekući sapuni mogu ponovno napuniti pomoću refill vrećice, a zahvaljujući ovom sistemu brend u proizvodnji koristi čak 89 % manje plastike te 80 % manje vode i energije koja bi inače bila potrebna za ponovno kupovanje ambalaže. Upravo je to njegova prednost i na putovanjima.
HAAN je i u najnovijoj kolekciji CREATE također obratio pažnju na funkcionalnost dizajna pa tako u ponudi možete pronaći mini kozmetički hladnjak koji će na putovanju držati sve vaše skincare proizvode na sigurnom mjestu i pod optimalnom temperaturom. Uz to, uvijek će vam dobro doći i ostali noviteti iz ove linije poput silikonske četke za lice, električne četkice za zube i četkice za lice te električne turpije za pedikuru.
Skincare znalci su svjesni da prije kupnje svakog proizvoda za njegu kože treba baciti oko na kvalitetu njegovih sastojaka. Srećom, tvorci brenda HANN odlučili su svoje proizvode bazirati na jednostavnim i minimalno procesuiranim sastojcima koji sadrže probiotski kompleks i veganski certifikat. Na primjer, u HAAN pasti za zube nalazi se 96 % sastojaka prirodnog podrijetla, te dolazi u kombinaciji okusa: jabuka i menta, eukaliptus i metvica te chai čaj i menta. Krema za ruke je također napravljena od 96 % sastojaka prirodnog podrijetla te predstavlja probiotičku superhranu koju koža treba da bi ostala zdrava iznutra i izvana. A njezina hidratantna svojstva naročito će biti korisna u nadolazećim hladnijim mjesecima. Tu je i dezinficijens za ruke koji u svojoj formuli sadrži 65 % alkohola, no s obzirom na to da sadrži i aloe veru, ruke nisu suhe nakon nanošenja, a 99,9 % bakterija i virusa je uništeno nakon nanošenja.
Zahvaljujući nježnim nijansama i mekanim linijama, ambalaža HAAN proizvoda zadovoljava i naše estetske uvjete jer se vrlo lako uklapa u mnoštvo stilova. Upravo je minimalistički nordijski dizajn u pastelnim bojama ono što ovaj brend čini prepoznatljivim te će HAAN asortiman bez sumnje krasiti svaku kupaonicu u kojoj se nađe. Jedna od velikih prednosti ovog brenda je i činjenica da većina proizvoda dolazi u nekoliko različitih nijansi, ali i mirisa, stoga zaista možete odabrati onaj koji je baš po vašem ukusu.
I na kraju, ne treba zaboraviti glavnu misiju tvoraca HAAN brenda, a to je želja da se pomogne u iskorjenjivanju vodene krize prisutne u zemljama u razvoju te promovira održivost. Zato, pored eco-friendly dizajna, HAAN također izdvaja 20 % svog profita za gradnju novih izvora pitke vode u Africi. Time njegovi osnivači, Eric Armengou i Hugo Rovira, pokazuju da je HAAN dio nove generacije tvrtki koje žele izgraditi bolju budućnost planeta i čovječanstva.