Izlet u kozmetiku

Garance Doré je ponovno u igri

08. rujan 2022.

Fotografija: Doré

Ovoga puta obožavateljima je predstavila kozmetičku liniju proizvoda koji su must have, a koji dizajnom i sastavom zapravo prate njezinu minimalističku životnu filozofiju.

Ako ste veliki zaljubljenik u modu i to onaj iskreni, sigurno se sjećate Garance Doré, prelijepe Francuskinje i jedne od pravih pionirki među originalnim modnim blogerima. Počela je zapravo kao modna ilustratorica, koja je 2006. pokrenula svoj dnevnik, da bi se pet godina kasnije preselila u New York gdje je sa svojim tadašnjim partnerom Scottom Schumanom, poznatijim kao The Sartorialist, pokrenula do tada neviđeni trend ulične fotografije koja je prethodila današnjim utjecajima na društvenim mrežama. Bilo je to zlatno vrijeme prije Instagrama, ali je izgledalo kao na Instagramu. Nastavila je graditi svoju karijeru tako što je fotografirala za mnoge svjetske brendove, radila je zanimljive video materijale i pisala mjesečnu kolumnu za francuski Vogue. 

image

Garance Doré
Fotografija: Shutterstock Editorial/Profimedia

Na fotografijama je izgledala kao suštinski kul Parižanka u uskim farmerkama i oversized muškim košuljama. Međutim, njeno pisanje je uvijek bilo toplo i iskreno bez obzira na temu, osjećao se nešto ljudski, prizemno - čak i kada je pisala o visokoj modi ili o borbi s potpomognutom oplodnjom. Davala je svojim čitateljima osjećaj da mogu biti kao ona, da mogu biti dio tog sjaja jer je sve predstavljala baš onako kakva je i ona - jednostavno i poletno, kao da ništa nije nemoguće. Međutim, unatoč rastu popularnosti, naročito u Americi, u nekom se trenutku umorila, našavši se na nekoj osobnoj prekretnici i jednostavno je - baš kao što je odjednom došla - nestala 2019. godine, odlučivši se na silent retreat. Zasitila se neke vrste kaosa koji je vladao u modnoj industriji i prije svega načina reklamiranja koji se mijenjao iz sekunde u sekundu, što je značilo ulaziti u ratove s vlasnicima kompanija koje drže društvene mreže i to sve je postalo prekomplicirano. ---

image

Street style s Tjedna mode u Parizu 2014. godine 

Fotografija: Shutterstock Editorial/Profimedia

Međutim, njena dugogodišnja suradnica i prijateljica Emily Yeston, s kojom surađuje još od 2011. kada su pokrenule svoju originalnu seriju, a kasnije i podcast "Pardon My French", upravo ove godine dolazi na sjajnu ideju - lansirati novu liniju kozmetike koja je inspirirana francuskim farmaceutskim proizvodima. Obje su oduvijek bile sklone jednostavnosti i voljele su efikasne preparate koje apoteke nude, a traže ih pametni turisti u Parizu. Svjesne na kakvom su glasu miceralna voda Bioderma ili hidratantna krema Embryolisse, htjele su kreirati nešto slično i ponuditi ih svojim pratiteljima koji možda još nisu upoznati s kvalitetom takvih proizvoda. 

Tako su i nastala tri osnovna proizvoda iz linije Doré koji su u prodaji od lipnja: hidratantna krema La Creme, višenamjenski balzam Le Baume i sredstvo za čišćenje lica Le Cleanser. Htjele su ponuditi proizvode koji mogu postići više stvari odjednom. Sredstvo za čišćenje je efikasno za uklanjanje šminke, a balzam se može koristiti za bilo koji dio lica kojem je potrebna hidratacija. Izgled pakiranja je, kao što smo mogli očekivati, minimalistički i njegova jarko zelena boja privlači pažnju, što i opravdava njihov marketinški manifest da su dizajnirani da smanje vrijeme provedeno u kupaonici i da možete maksimalno iskoristiti svoje vrijeme na otvorenom. 

image

Kozmetička linija Doré

Jedno je sigurno - svega što se dotakne Garance Doré, to nekako uspije, jer i ova linija kozmetičkih proizvoda rodila se iz zajedničke strasti da se očuvaju najjednostavnija zadovoljstva jer život nije stvoren da bismo ga provodili ispred ogledala. Osim toga, čini se da uz vanjsku ljepotu samih pakiranja, kreatorice jako brinu i o tome što se nalazi unutra. Lijepo je što je po tko zna koji put uspjela privući našu pozornost  - ne samo na kvalitetnu kozmetiku, već i na činjenicu da se ponovno vratila u igru.