GG X L‘ADRIA

Jadransko more u bočici: predstavljamo vam novi hrvatski clean beauty brend

15. lipanj 2020.
FOTOGRAFIJE: L'adria

Ponekad je ono najbolje cijelo vrijeme pred nama, ali ga ni ne primjećujemo. Svježina i ljekovitost Jadrana, najčišćeg mora na svijetu, ovog ljeta dolazi i u naše kozmetičke torbice zahvaljujući novom brendu - L‘ADRIA.

Koliko ste se puta našli pred policom s preparativnom kozmetikom i niste imali pojma odakle da počnete? Znate da postoje neki sastojci koji vam trebaju u njezi kože, kao i neki koji su nepoželjni, ali ne možete se sjetiti nijednog i uopće vam nije jasno kako biste trebali znati što izabrati, a da vam pomogne. 

Niste sami. Mnogi se osjećaju pomalo izgubljeno u detaljnim beauty rutinama koje traju po pola sata, imaju 10 i više koraka i na kraju nemaju toliko pozitivan učinak na našu kožu, posebno kad se radi o koži lica. Mnogi se zato u posljednje vrijeme okreću jednostavnijoj kozmetici, točnije onoj koja se označava kao clean, green i blue. 

Sve smo svjesniji da je jedinstvo i povezanost s prirodom jedini način za zdrav i ispunjen život. Događaji koje smo iskusili početkom ove godine, od krize s koronavirusom do potresa u Zagrebu, naučili su nas da preispitamo svoje prioritete. Čak i oni koji nisu razmišljali zeleno, sad se trude uklopiti prirodu u svoju svakodnevicu i rutinu. 

image
L'Adria se fokusira na minimalizam i snagu Jadranskog mora

Novi clean beauty brend na domaćem tržištu temelji se upravo na tim postavkama. L'ADRIA je linija preparativne kozmetike koja nudi ono najbolje što Hrvatska može ponuditi - prirodne sastojke iz Jadranskog mora, bez umjetnih dodataka. Njihova je filozofija minimalizam - nema potrebe gomilati sastojke u proizvodima, ali ni proizvode na policama. 

Osim što su lansirali svoju prvu liniju proizvoda, u kojima su najfinije morske alge i kolagen iz Jadrana, najčišćeg mora na svijetu, L'ADRIA se fokusira na jednostavnost beauty rutine. 

Naime, određeni sastojci daju bolje rezultate ako ih se koristi zajedno, a neki se ne bi trebali kombinirati. Kako bi izbjegli zbunjenost tim pravilima, L'ADRIA je na svom webu ponudila jednostavne rutine koje možete pratiti i tako dobiti najbolje rezultate. Poruka je jednostavna - ljekovita svojstva prirode su nam dostupna, a njega kože ne bi trebala biti kompliciran proces. Umjesto korištenja deset proizvoda koji u sebi imaju sastojke koje ne znamo ni izgovoriti, dovoljno je imati malen broj njih s čijim smo svojstvima u potpunosti upoznati. 

image
Ljekovita svojstva algi iz čistog Jadrana temelj su L'Adria linije

Temelj njege je, naravno, hidratantna regenerativna krema koja u sebi nema PEG-a i polisorbata, mineralnih ulja, fenoksietanola, parfema i eteričnih ulja, ali zato ima morske alge i kolagen. Zato je L'ADRIA pogodna za svaki tip kože, pa i onaj najosjetljiviji.

Prirodna krema Regenerative cream bez mirisa istovremeno je nježna prema koži, ali i stvorena za snažno djelovanje: podržava proces regeneracije kože, hidratizira, umiruje crvenilo, poboljšava elastičnost i zaustavlja druge znakove starenja. Pogodna je i za kombiniranje sa serumima koje možete pomiješati s njom i koristiti kako biste dobili najbolje od proizvoda. Ovisno o tipu kože i onome što želite, izaberite Instant Revitalising serum, koji pruža intenzivan efekt hidratacije kože, ili Clarifying serum, koji čisti pore i uklanja nepravilnosti. Za pomlađivanje kože i borbu protiv bora tu je Rejuvenating Oil, anti-aging ulje koje povećava elastičnost kože. Sve proizvode, kao i savjete za najbolju beauty rutinu, pronađite na L'ADRIA webshopu

image
Clarifying Serum (129 kn)
Instant Revitalizing Serum (129 kn)
Regenerative Cream (119 kn)
Rejuvenating Oil (139 kn)

Osim što su to "clean" i "blue" proizvodi, radi se o "green" brendu, čiji proizvodi nisu testirani na životinjama, a ambalaža je napravljena od ekološki optimalnog materijala - stakla s minimalnom upotrebom plastike. S obzirom na to da se radi o domaćem brendu, ali i na činjenicu da su cijene od stotinjak kuna prilično prihvatljive, L'ADRIA bi mogla napraviti veliku promjenu na beauty sceni. Bilo je i vrijeme. 

  • Sadržaj nastao u suradnji GG i L'ADRIA