Zanimanje: frizer

Je li frizerstvo glamurozno i što sve danas podrazumijeva?

20. siječanj 2022.

Fotografija: IMAXtree

Ključno je zadovoljstvo klijenta, a danas se to postiže - personaliziranim pristupom

Svaki segment beauty industrije prošao je kroz tektonske promjene, osobito u posljednjih deset godina, a neokrznuta nije ostala niti hair industrija. Novi proizvodi i tehnike rada s kosom, ali i tehnološke inovacije koje su ušle u pore frizerskog posla nedvojbeno su utjecale na samu struku, ali i poimanje ovog zanimanja. Svaki od naših sugovornika se slaže – danas nije dovoljno biti samo spretan frizer, za izvrsnost u ovom poslu, u kojem je konkurencija velika, potrebno je stalno educiranje i unaprjeđivanje, a prije svega – strast prema poslu i izražena profesionalnost. To čini razliku dobrog i sjajnog frizera. No od njih se danas očekuje i angažiranost na društvenim platformama, posao menadžera i/ili marketing stručnjaka, što predstavlja dodatni izazov u ovoj branši. Kako ne izgubiti sebe, kako gledaju na svoje zanimanje u suvremenom svijetu i je li frizerstvo glamurozno kako se predstavlja u javnosti, govore nam ponajbolja frizerska imena.

ZVONIMIR FRANIĆ, Salon Franić

U FRIZERSKOM POSLU JE NAJVAŽNIJA KVALITETA, A DANAS VIŠE NEGO IKAD INOVATIVNOST I CJELOVITOST U PRISTUPU SVAKOM KLIJENTU.

image

Zvonimir Franić, Salon Franić 

Posvećenost detaljima, stalna edukacija i kontinuitet rada na sebi čine dobrog frizera, a epitet sjajan je poprilično individualna kategorija o kojoj odlučuju klijenti. Svaki dobar frizer određuje svoj stil i individualni pristup tehnikama koje koristi u radu – važno je znati odrediti i odabrati svoj smjer. Važno je naučeno znati primijeniti na pravi način, a to znači uklopiti određenu tehniku u osobni način rada te je istovremeno prilagođavati željama klijenta. Društvene mreže su nam dale uvid u živote poznatih osoba pa tako danas svi znaju kako Jennifer Lopez brigu o svojoj kosi povjerava isključivo Chrisu Appletonu ili pak da domaće zvijezde poput Maje Šuput i Jelene Rozge preferiraju isključivo Salon Franić - stoga je lako steći dojam da se radi o glamuroznom zanimanju. No važno je znati kako i prije i nakon slavne klijentele stoji jako puno predanog rada, posvećenosti, edukacija i usavršavanja, bez puno glamuroznih konotacija. Prepoznatljivost kao rezultat ne dolazi preko noći niti sama od sebe – na koncu, uvijek je najvažnija kvaliteta.

Važno je usvojiti i prednosti i mane koje donose izazovi frizerskog posla – mene konkurencija motivira da budem još bolji, da još više radim na sebi te da ostanem znatiželjan i posvećen svom poslu, a pritom ujedno i vjeran sebi.

TOMISLAV GELO, Salon Gelo

PROMIJENILA SE PERCEPCIJA MNOGIH ZANIMANJA PA TAKO I FRIZERA.

image

Tomislav Gelo, Salon Gelo 

Biti frizer više ne znači poznavati svoj posao, već i ljudsku psihu, posjedovati određenu emocionalnu inteligenciju jer smo u nekom smislu psiholozi i osobe od povjerenja. Zbog užurbanog načina života i društvenih mreža manje komuniciramo, zato je važno izgraditi povjerenje i sigurno okruženje za klijenta. Sjajnog frizera ističe strastvenost i fokusiranost te neprestano ulaganje u unaprjeđivanje frizerskih znanja i vještina, ali i nesebično dijeljenje stečenog znanja s ostalim kolegama. Istovremeno, frizerstvo je danas preraslo svoje stare obrise i prešlo u neku novu sferu. Potrebno je više vremena, truda i volje u radu, jer se traži izvrsnost u svim dimenzijama. Uz izvrstan frizerski angažman, sve više salona se nastoji brendirati te ulaze u marketing i predstavljaju se kroz društvene mreže. To zahtijeva dodatno educiranje ili pak angažiranje vanjskih stručnjaka, a sve to iziskuje jako puno vremena, ali i novca. Međutim, ako oformite kvalitetan tim ljudi, rezultati će biti uspješni i prepoznatljivost kod klijenata će se naprosto dogoditi. Također, postajemo svjesni osjetljivosti ekosustava u kojem živimo pa se svijet, kao i hair industrija više okreću očuvanju prirode. U ovoj industriji sve su zastupljeniji prirodni materijali i razgradive ambalaže, što uistinu pozdravljamo.

Sjajan frizer, uza sve navedeno, zna pogledati klijenta i vidjeti više od samog lica i frizure. Sjajan frizer zna da kreirajući izgled frizure, često preoblikuje razna emotivna stanja klijenta.

IVANA ROŠČIĆ, Salon Animi

U VREMENU KAD DRUŠTVENE MREŽE MIJENJAJU SVIJET KAKAV SMO DO SADA POZNAVALI, FRIZERSTVO JE DOBILO NOVU DIMENZIJU KREIRANJA STVARNOSTI.

image

Ivana Roščić, Salon Animi 

Talentirani pojedinci među frizerima dotiču mase, stvaraju trendove i osim što oni utječu na diktiranje trendova, svaki njihov klijent je influencer u svom mikrokozmosu. Posebno bih istaknula utjecaj frizera na klijente prilikom odabira proizvoda za njegu kose koji ne sadrže štetne sastojke, reciklirane ambalaže koja ne zagađuje okoliš te osvještavanje ljudi o važnosti održivog razvoja i zelene ekonomije. Iako industrija doživljava digitalnu i tehnološku preobrazbu, smatram da će želja za ljudskim kontaktom u našoj struci uvijek biti snažnija od svih tehnoloških promjena. Ključ mog uspjeha je da se samo stalnim educiranjem mogu svladati promjene i graditi samopouzdanje u vlastite vještine. Ako to imamo onda su nam vrata za postizanje svih ciljeva otvorena. Osnovno je pravilo za uspješno isticanje salona na tržištu pronaći ono što nas razlikuje od konkurencije. Kad to pronađete onda morate sve svoje snage usmjeriti u komunikaciju tih razlika kao vaših jedinstvenih prednosti.

Zanimanje frizera u modernom svijetu je potpuno promijenilo svoj polaritet; danas su to stil, nove tehnologije i kreativnost.

IVAN BOŠNJAK, Cocco Studio

DA BI BIO SJAJAN, A NE SAMO DOBAR, OVAJ POSAO TREBA ŽIVJETI 24/7.

image

Ivan Bošnjak, Cocco Studio 

O izvrsnosti će govoriti tvoja djela, u našem slučaju klijenti. Važni su stalna edukacija, puno prakse, nekada i sklonost i hrabrost u eksperimentiranju i usvajanju novih tehnika, praćenje trendova i onaj feeling koji je kod nekih frizera dodatno izražen. Smatram da nema ničeg glamuroznog u samom poslu, stvar je prezentacije. Posao je fizički naporan, radimo s puno ljudi različitih energija, što nekada iscrpi psihički, a ne samo fizički. Glamur će se vidjeti na fotografiji, modnoj reviji, dobrom videu, na događajima koji okupljaju slavne. Inače, glamur dolazi od riječi magično i začarano, očarano. Ispada da su onda neki drugi očarani i začarani, frizeri to sigurno nisu. A kao i u drugim segmentima modne industrije, prisutno je robovanje trendovima i naglasak je na promjenama. Hair industrija više nije samostalni dio i isključivo primarna usluga šišanja, koloracije i oblikovanja. Danas je više nego ikada komplementarna s ostalim industrijama ljepote. Teži se povratku prirodi u smislu uporabe neagresivnih preparata, puno više kurativnih usluga za očuvanje kvalitete kose, tretmana za kosu i vlasište, a frizeri preuzimaju i savjetodavnu uslugu kako bi klijenti između dva posjeta salonu i kod kuće maksimalno njegovali kosu. Nikada me nije puno brinula konkurencija. Imao sam sreće raditi u dobrim salonima, s vrhunskim preparatima, učiti od dobrih i boljih od sebe pa tako danas vlastito iskustvo prenosim i na svoje frizere.

Treba imati svoj put i svoj pečat i klijenti će te sami prepoznati.

KRISTINA BRKIĆ, Salon Artistic

FRIZERI SU PRVENSTVENO ONI KOJI SAVJETUJU I OSLUŠKUJU POTREBE SVOJIH KLIJENATA.

image

Kristina Brkić, Salon Artistic 

Međutim, danas nije dovoljno napraviti savršenu frizuru, ovo vrijeme zahtijeva dokumentiranje, puno vremena i pripreme u svakodnevnom poslu. Marketing je postao svakodnevna stavka uspješnog poslovanja i u tom segmentu poslovanja stalno se moramo truditi biti najbolji. Prije svega, temelj svakog dobrog frizera je stručnost, sklonost inovacijama i edukaciji te prilagodljivost svim elementima poslovanja koje nosi novo doba. Najveća promjena se dogodila kroz društvene mreže, koje su izokrenule nekadašnji svijet.

Instagram diktira promjene u cjelokupnoj modnoj branši, a dužnost frizera je prvenstveno pratiti, osluškivati i savjetovati svoje klijentice, jer društvene mreže plasiraju trendove, a na nama je da procijenimo što je zaista moguće.

EVELIN BENKOVIĆ, Salon Evelin

TEŽIM BITI SJAJNA U SVOM POSLU, PA RAD NA SEBI I NA DRUGIMA KOJI ČINE TIM EVELIN JE MOJA OSNOVNA ZADAĆA.

image

Evelin Benković, Salon Evelin 

Sposobnost vođenja tima čini razliku između uspjeha ili neuspjeha, a voditi ih ne znači ophoditi se s ljudima na način na koji bi oni htjeli – nego izvući iz njih maksimum. Naša industrija se promijenila, a rad s novim generacijama je nešto sasvim drugačije nego prije desetak godina. Nove generacije imaju druge stavove i poglede na život i posao. Pritom mislim na klijente, ali i na kolege. Međutim, neke vrijednosti ostaju nedodirljive i važne su svim generacijama: međusobno poštovanje i uvažavanje s kolegama te profesionalizam i kreativnost s klijentima odolijevaju svim promjenama. To su stvari koje ostaju. Naravno, i društvene mreže su donijele veliku promjenu u poslovanju i jasno da je važno prezentirati sebe i svoj rad online. Važno je biti prisutan na kanalima na kojima se nalaze naši sadašnji, ali i budući klijenti. Međutim, to po meni nije imperativ. Za mene je online ekstenzija offline uspjeha. To je nadopuna kvalitetnog proizvoda ili usluge iz offline svijeta: online je tu da naglasi, nadopuni, dosegne nove ljude... Ali postojati online bez stvarnog temelja i uporišta nije održivo.

Ja imam svoju strast: frizersku struku i salon Evelin koji su moj život. Rekla bih da sam jedan drugi tip influencera: mene zanimaju teme poput ženskog leadershipa, ljudskih resursa i poduzetništva i tu želim biti influencer i uzor, posebno svom timu.

​IVICA PUTAR, Hair Studio

NAJVEĆA PROMJENA KOJA NAM SE DOGAĐA JE BRZINA KOJOM TRENDOVI OBILAZE SVIJET, A UZ TO I EDUCIRANOST KLIJENATA O POJEDINIM TEHNIKAMA.

image

Ivica Putar, Hair Studio 

Klijenti traže educirane frizere kako bi im pružili usluge koje su pronašli na internetu, tako da je vrlo bitno da raspolažemo znanjem o većini tehnika koje su popularne danas. Sama percepcija o zanimanju frizera doživljava vrlo lagani, ali pozitivan pomak. Na mojoj je generaciji da učinimo promjene koje će učiniti posao frizera vrlo poželjnim. Promjene se ne događaju preko noći, ali bitno je da idemo u dobrom smjeru. Mi smo dio promjene, tako trebamo djelovati i inspirirati nove generacije, dijeliti s njima iskustvo. Na koncu, ovaj posao je divan, meni je donio nevjerojatna i neponovljiva iskustva - nekad više, nekad manje glamurozna, ali zaista neponovljiva. Biti frizer više ne znači nužno raditi u salonu osam sati na dan. Kao frizer putujem, educiram sebe i druge, sudjelujem na manifestacijama, promocijama i pripremi modela za predstavljanje novih kolekcija... Dinamika ovog posla zna biti nevjerojatna.

Formula za uspjeh - dobar partner, kao Schwarzkopf Professional, zatim dobar tim ljudi koji vas okružuje, a treća i najbitnija stvar je edukacija. To je direktan put prema uspjehu.

SABINA PUHOVAC, Shape Hair

REKLA BIH DA KONSTANTNIM USAVRŠAVANJIMA I EDUKACIJAMA KOJIMA STJEČEMO NOVA ZNANJA I VJEŠTINE UPOTPUNJUJEMO VLASTITU UMJETNOST.

image

Sabina Puhovac, Shape Hair 

To čini veliku razliku naspram ostalih koji su “upali u kolotečinu rada u frizerskom salonu” s iskustvom, ali bez novih znanja. Sjajan frizer je onaj koji “živi” frizerstvo, koji voli eksperimentirati, ne kopira druge, već koristi vlastitu inspiraciju. Nova generacija frizera je rođena u digitalnom svijetu, oni mijenjaju stare načine i donose inovativne sadržaje. Frizerstvo se tako sigurno promijenilo, kao menadžer moram biti uključena u sve spektre ovoga posla, a to uključuje vođenje društvenih mreža - nije važno koliko ste dobri ako vaša digitalna platforma nije u skladu s tim. Današnji frizer-menadžer mora imati osnovne marketinške strategije u malom prstu. No, u svijetu gdje sve više posla preuzimaju strojevi, mislim da će naš “hand made” posao zauvijek ostati na nama samima, u našim rukama. Trud, naše znanje, spretnost, vještine, talent, se trebaju doista cijeniti.

Zanimanje frizera nije “glamurozan posao”, to je itekako fizički rad, ali je važna ljubav prema poslu, osjećaj zadovoljstva koje pruža pozitivni feedback i povratak klijenta u salon. To je ono što nas pokreće.

JASNA PERIČIĆ, Beauty Centar Chiara

DOBAR JE FRIZER PRVENSTVENO SPRETAN, TALENTIRAN, KREATIVAN I ODAN SVOM POSLU.

image

Jasna Peričić, Beauty Centar Chiara 

Uz to, prati svjetske trendove pa se u skladu s time stalno educira i ulaže u sebe. S druge strane, sjajan je frizer poput pravog umjetnika autentičan i inovativan, a zbog svojih je izvanrednih vještina, najčešće pokretač svjetskih trendova. I sama industrija je napredovala s novom tehnologijom u proizvodima, novim tehnikama rada, alatima, digitalizacijom i inovativnim uređajima, poput Schwarzkopf Professional SalonLab pametnog analizatora. Istovremeno, na društvenim mrežama povećavamo svijest o postojanju naših salona te objavama privlačimo klijente, ističemo kvalitetu svojih usluga, pratimo trendove i inovacije te se tako frizeri međusobno motiviraju za daljnji rad na svojim uslugama. Stalnim usavršavanjem, kroz frizerske edukacije i seminare komunikacijskih vještina, kao i mišljenjem uvijek može bolje, još uvijek gradim svoju tridesetogodišnju karijeru frizerke i poduzetnice. Zadnje dvije godine sam i edukator za Schwarzkopf Professional i ponosna sam što svoje znanje mogu prenijeti drugima.

Kako se istaknuti? Treba biti svoj, originalan, ali prije svega vjerovati u sebe i dati najbolje od sebe. Svakom je klijentu potrebno pristupiti individualno, kvalitetno se konzultirati s njim i pružiti mu najbolju uslugu.

ANTONIJA MUŽAR Studio Antonija

U DANAŠNJE VRIJEME JE ZAISTA LAKO POSTATI DOBAR FRIZER JER INFORMACIJE SU DOSTUPNE KAO NIKADA DO SADA.

image

Antonija Mužar, Studio Antonija

Frizerska industrija je ostala ista, ali se promijenio svijet oko nas i dobili smo digitalni stage. Tko se želi posvetiti edukaciji i ulaganju u sebe i svoje znanje brzo postaje dobar frizer. Prije desetak godina edukacija i trendovi nisu bili tako dostupni pa smo morali odlaziti u Pariz, Milano i London kako bismo došli do istih. Iz istog razloga postoji razlika između dobrog i vrhunskog frizera, u dugogodišnjem iskustvu u frizerskoj industriji - iskustvo se ne može nigdje naučiti, ono morate steći u salonu iza  frizerske stolice. Puno ulažem u svoj tim i salon, smatram da je konstantna edukacija važan faktor svakog vrhunskog salona. Također ulažem u sebe, stalno učim i veselim se svakoj edukaciji. Ono što meni jako nedostaje su odlasci u Pariz na edukacije, to je dio koji nam je uskraćen tijekom pandemije i ono što digitalni svijet ne može zamijeniti.

Klijenta stavljam u centar mog poslovanja i u studiju Antonija je sve prilagođeno njima. Konkurencija je dosta okrenuta prema medijima i društvenim mrežama, a mi nismo toliko u centru pozornosti pa je našim mnogim klijentima to zanimljivo.

JOSIPA DRPIĆ, JOSEY Hair x Beauty

DANAS JE SVATKO DOBAR FRIZER.

image

Josipa Drpić, Josey Hair x Beauty 

Postoje sjajni proizvodi za njegu kose, boje su neagresivne, tehnološki usavršene, pribor za stiliziranje je izvanredan. No, sjajan frizer je poput vrhunskog sportaša - mora imati talent - da prepozna tip kose, da ima profinjenu estetiku i kreativnost; grif koji mu omogućuje da napravi točno ono što zamisli i puno frizura u rukama. To je ono što njegov rad čini najvrednijim, jedinstvenim i zbog čega mu se ljudi vraćaju. Hair industrija postaje sve zahtjevnija jer se trendovi stvaraju gotovo na svakodnevnoj osnovi. Kosu je oduvijek pratio make-up pa smo imali kolekcije jasno podijeljene na godišnja doba i nekako smo se naslanjali na modni svijet. Sada je trend stalna promjena - što se više odmičete se od nekog mainstreama to ste više “u trendu”. Koronakriza je izuzetno utjecala na sve industrije, tako i frizersku, što vodi do zaključka da se žena danas okreće prirodnoj ljepoti, autentičnom izgledu, ekološkim proizvodima s ciljem njegovanja svog zdravog izgleda. No, tu se nije izgubila kreativnost - i dalje koloriranje i cut daju taj jedan završni šarm čak i prirodnom stylingu.

Josey Hair x Beauty salon nudi vrhunsku njegu kose premium Authentic Beauty Concept proizvodima i ujedno nudi i kreiranje total looka za svoje klijentice. To uključuje, uz kosu, i vrhunski make-up te manikuru.

MELITA IVŠIĆ, Studio M

KAKO VEĆ 15 GODINA SAMOSTALNO RADIM,STEKLA SAM ISKUSTVO I SMATRAM DA JE U NAŠOJ STRUCI PRVENSTVENO BITNA EDUKACIJA.

image

Melita Ivšić, Studio M 

Promjene se događaju, i to je dobro. Razvija se tehnologija u proizvodima koja nam omogućuje lakši rad i vrhunske rezultate na kosi. Trendovi se brzo mijenjaju i sve su nam dostupniji. Preko društvenih mreža možemo svakodnevno pratiti trendove diljem svijeta, one su zaista vrata u svijet mode i velika pomoć u poslovanju frizerske struke, od samih trendova frizura pa sve do odabira proizvoda i alata za rad. Svakako su neizbježna marketinška strana jednog salona. Što se tiče promjene uloge frizera, danas je on više od samo - frizera. Struka traži od nas potpunu predanost u cjelovitom smislu riječi. Frizer je danas umjetnik, poduzetnik, menadžer, savjetnik, osoba koja može i zna svoj rad prezentirati na društvenim mrežama.

Važno je ostati dosljedan sebi, postaviti ciljeve, razvijati vještine i posvetiti se osobnom pristupu klijenata. Svaki klijent zahtijeva pažnju, vrijeme i naše stručno znanje. To je ključ uspjeha jer se samo zadovoljan klijent vraća s povjerenjem.

SANDRA ZAJEC, Salon Cookie

ZNATIŽELJA, UPORNOST I SPOSOBNOST TRI SU KLJUČNE STVARI ZA USPJEH U SVEMU PA TAKO I U NAŠOJ STRUCI.

image

Sandra Zajec, Salon Cookie 

Sjajan frizer uvijek teži napretku, ne samo u segmentu svog posla i poslovnih rezultata, već i samog sebe kao osobe. Tako se s razvojem društvenih mreža i jačanjem njihovog značaja za promociju našeg rada pojavila potreba da se kao frizeri educiramo o suvremenim načinima prezentiranja vlastitog rada. S jedne strane radi se o angažmanu koji iziskuje dodatno vrijeme koje mi frizeri često baš i nemamo, ali s druge strane smatram da je to nešto što jednostavno moramo prihvatiti i oko čega se moramo potruditi jer benefiti i rezultati su itekako vidljivi. Unatoč pomacima, frizerska struka se još uvijek na određeni način podcjenjuje. Svakodnevno odricanje, izbivanje iz kuće i maratonsko stajanje na nogama po osam sati dnevno ne pružaju glamurozan osjećaj, možda je dojam glamura donekle iskrivljena percepcija pojedinih klijenata. Biti frizer je najčešće vrlo mukotrpan i težak posao, a kada je prisutan, glamur je tek onaj mali komadić sante leda koji viri iznad površine.

Naša strategija komunikacije na društvenim mrežama usklađena je sa strategijom rada u salonu – to znači da ne objavljujemo samo slike naših radova, već se istovremeno trudimo i prenijeti korisne informacije i dio znanja ne samo klijentima, već i kolegama frizerima.

SAŠA PUŠENJAK, Salon Sasha

VOLIM USPOREDBU S OSAMDESETIM GODINAMA KADA SAM POČEO RADITI.

image

Saša Pušenjak, Salon Sasha 

Tada smo u salonu imali fiksni telefon i nikakvu reklamu, a danas su društvene mreže vrlo korisno sredstvo koje mi omogućuju da tek stupim na tu početnu točku prezentacije rada. One su pokazatelj kvalitete kroz koje se probija ono zbiljsko: sjajna frizura i osmijeh na licu. Ljudi su prikovani za ekrane, a često 99 posto viđenog odlazi u zaborav, no ako im date dobru reklamu, ona će im se uvući u podsvijest, prepoznat će je kao kvalitetnu i rodit će se znatiželja koju tek tada morate potvrditi izvan tog virtualnog i prenijeti je u stvarni svijet. Tu nastupaju sve kvalitete koje nekoga čine uspješnim. Uspješan je onaj frizer kojemu se klijenti vraćaju. Ključna promjena se pak događa u samoj industriji proizvoda za kosu. Za razliku od prije, danas imamo ogroman asortiman proizvoda za svaki tip i teksturu kose. Zadnjih nekoliko godina dolazi i do digitalizacije salona. Sama tehnologija omogućuje jedan novi pristup u radu s kosom, a i poslovanjem salona.

Formula za uspjeh: kratko i jasno – individualni pristup svakom klijentu. Vjerujem da za svaku kosu postoji savršeno šišanje, a za svaku glavu savršena frizura.

MARKO ZIRDUM, Salon Ritual

DOBAR FRIZER KONTINUIRANO RADI NA SEBI I VJEŠTINAMA U TEHNIKAMA U SVIJETU FRIZERSTVA KOJE SE VRLO BRZO NADOGRAĐUJU, A DETALJI SU BITNI KAKO BI POSTAO ‘SJAJAN’.

image

Marko Zirdum, Salon Ritual

Osjećaj prema kosi i klijentu je nešto što se teško uči, s tim osjećajem se treba roditi. Nakon toga dolazi dosljednost prema misiji i viziji, poštovanje prema kolektivu i klijentu jer jedino tada možemo reći da dajemo svoj maksimum. Slažem se da danas ne možeš biti “samo” frizer. Prije nekoliko godina sam smatrao kako nam društvene mreže stvaraju dodatan stres jer su klijenti dolazili s raznim primjerima prije i poslije frizura te su tražili iste ili slične rezultate. Sretan sam što je na mene to vrlo brzo počelo utjecati pozitivno jer sam svim svojim snagama i resursima, angažmanom, komunikacijom s drugim kolegama frizerima i edukacijom došao do rezultata s kojima se ponosim i zaista je danas kosa platno na kojoj možemo stvarati sjajne rezultate. Sada svakodnevno učimo iz svega što se pojavljuje na svakom našem koraku. Inspiracija je dostupna i samo trebamo uzeti koliko želimo.

Kada naporno radiš i ne odustaješ od svojih principa koji su možda mnogima zanemarivi, počinješ zračiti pozitivnom energijom što se usađuje u naše profesionalno vladanje, a to ljudi oko nas sigurno primjećuju.