Dva mirisa koja svi prepoznaju, ikone u svojim područjima i važni dijelovi popularne kulture spojili su se u još jednoj neočekivanoj suradnji. Axe No.5 kombinacija je popularnog muškog dezodoransa Axea i kultnog Chanelovog parfema No.5.
Radi se o još jednoj "provokaciji" njujorške tvrtke MSCHF koja se doslovno bavi proizvodnjom i prodajom nasumičnih i uvijek viralnih predmeta. Najčešće se radi o sličnim "suradnjama", a osnivač i direktor Gabriel Whaley kaže kako "pokušavaju napraviti stvari koje svijet ne može niti definirati".
Baš tako zvuči Axe No.5. Ono što su zapravo napravili jest stavili Axe u Chanelovu bočicu i malo promijenili logo.
"Htjeli smo spojiti najcjenjeniji brend luksuznih parfema i najčešći miris u svim svlačionicama", rekli su iz MSCHF. Axe No.5 već je rasprodan. Ovo im je 41. proizvod koji su lansirali, a novi stižu dva puta mjesečno, svakog drugog i četvrtog ponedjeljka u mjesecu.