Skincare industrija širi se, umnaža i djeluje posve nezaustavljivo. S toliko preparata, brendova, tehnika i aparata čudi što već svi nemamo besprijekornu, savršenu kožu, a čitava je priča zakoračila još i dalje s najnovijim pristupom za koji se odlučio londonski brend Narvvi. Naime, riječ je o nosivom skincareu - o njezi kože u obliku odjeće.
No prije nego što ideju odbacite kao suludu, informirajte se o samom brendu. Narvvi je potpuno novo ime na sceni. Utemeljila ga je stručnjakinja za kožu i lice, Leah Uka, a svoje proizvode prodaje pod skupnim nazivom skinwear - stopljenicom riječi skincare i wear, odnosno sintagme "njega kože" i glagola "nositi". Romantične, seksepilne i već na prvi pogled neodoljivo nježne, spavaćice i pidžame u ponudi Narvvi brenda dizajnirane su u Londonu te sadrže napredne sastojke kao što su hijaluronska kiselina, peptidi morskog kolagena i arganovo ulje. Da - ti su sastojci doslovno ugrađeni u vlakna odjeće, što znači da se, dok nosite proizvod, polako aktiviraju i otpuštaju u kožu s ciljem optimizacije hidratacije i njege vaše kože.
"Kao stručnjakinji za kožu i kao osnivačici brenda, bilo mi je važno da je Narvvi izgrađen na premisi prevencije umjesto liječenja", rekla je Leah Uka, osnivačica Narvvija. "Naš cilj je pojednostaviti zdravlje kože, osigurati joj čitav niz trajnih i kumulativnih prednosti i napraviti vidljivu razliku u izgledu kože naših korisnika, kao i u njihovoj garderobi."
Ponuda uključuje svu potrebnu "opremu" za spavanje - od donjih, trenirkastih dijelova pidžame i kratkih hlačica do košulja i kratkih haljina. U ponudi su i svilene jastučnice i maske za spavanje, kao i neki dodaci za kosu, a brend tvrdi da je korištenje svakog pojedinog predmeta preporučivo do dvije godine. Točnije, predmet se može koristiti i nakon isteka predviđenog roka, ali više neće djelovati na kožu. To je, kažu, znatno dulji rok trajanja od onog koji imaju hidratantne kreme.
"Radeći u struci otkrila sam da su mnogi moji klijenti tražili jednostavniji pristup njezi kože, način da maksimaliziraju svoju rutinu bez da dodaju još jednu staklenu bočicu na policu", izjavila je Uka za Glamour Magazine. "Trenutak spoznaje javio se kad sam s klijentom razgovarala o svilenim jastučnicama - shvatila sam da ih na tržištu ima zaista mnogo, ali nijedna ne nudi ono što je meni palo na pamet. NArvvi nudi snažna modna rješenja koja čine vidljivu razliku u izgledu kože, kao i u kontekstu garderobe - ovo jedinstveno iskustvo uzbudljiv je korak naprijed u svijetu ljepote i mode." Cijene se kreću od 46 eura naviše, ovisno o predmetu. Više informacija možete potražiti na službenim stranicama brenda, gdje možete riješiti i skin quiz koji će vam pomoći odabrati idealan proizvod za sebe.