Osviješteni luksuz

Kako će se na zasićenom beauty tržištu istaknuti Stella McCartney?

29. kolovoz 2022.

Fotografija: Shutterstock Editorial/Profimedia

Pionirka ekološki osviještene luksuzne mode ulazi na kozmetičko tržište s brendom STELLA by Stella McCartney.

Celebrity beauty linije su biznis koji posljednjih godina ne prestaje rasti, a unatoč zasićenju koje je doseglo, i dalje se nastavlja širiti pa gotovo da ne postoji slavna osoba bez svoje beauty ili make-up linije. Najčešće, svatko od njih predstavlja brend kao revolucionaran ili drugačiji - nekome to zaista uspijeva, netko je u tom poslu iz lukrativnih razloga. U svijetu ljepote sada se nalazi i dizajnerica poznata po svom ekološki održivom pristupu luksuznoj modi. Stella McCartney jedna je od prvih koja je krenula u smjeru ekologije, i prije nego što je to bila vruća riječ u leksikonu. Logičan razvoj njezinog carstva je onaj prema svijetu kozmetike, a s obzirom daje u stalnoj potrazi za inovativnim ekološkim rješenjima, isto se očekuje i od beauty linije.

image

Stella McCartney resort kolekcija za 2023.
Fotografija: IMAXtree

Što se o njoj do sada zna? Stella by Stella McCartney je cruelty-free i veganski brend, a na tržište ulazi s tri core proizvoda: čistilica Reset Cleanser, serum Alter-Care i krema Restore Cream. Iz LVMH-a pod kojim se njezin brend nalazi otkrivaju kako su na razvoju proizvoda radili tri godine, ne bi li tržištu ponudili kozmetiku koja je alternativa luksuznim preparatima. Filozofija kojom se vode je nalaženje ravnoteže između potrebe kože i očuvanja prirode. Takav pristup nazivaju Alter-Care™, briga o zdravlju kože koja neće negativno utjecati na okoliš. Formule preparata izrađene su od 99 posto sastojaka prirodnog podrijetla, a svi dolaze u ekološkom pakiranju od recikliranog stakla koje nudi refill opciju. Svaki odabrani sastojak prošao je provjeru eko-sustainable konzultantske tvrtke Quantis. Biljka motar, biotehnološki ekstrakt brusnice, breza, ekstrakt divlje crvene alge neki su od sastojaka, a posebnost je i miris koji podsjeća na prirodu Škotske, a koji je razvijen sa slavnim parfumerom Francisom Kurkdjianom. 

"Odgojena sam kako bih stvari gledala iz druge perspektive, propitkivala i mijenjala tradicionalne načine. Odrasla sam u Škotskoj gdje sam naučila mirisati, osluškivati i učiti od prirode, a što je još važnije, naučila sam koliko je važno poštovati je. Vjerujem da priroda ima sve što nam je potrebno, i ako to osvijestimo, možemo nahraniti tijelo i duh izvana i iznutra", rekla je povodom objave i lansiranju brenda. novosti o lansiranju proizvoda možete pratiti na njezinoj službenoj stranici. 

image

Fotografija: LVMH