Industrija parfema također se kreće prema održivim praksama i inovacijama - korak prema budućnosti mirisa je novi luksuzni brend parfema Aeir, koji spaja tehnologiju i održivost te nas uvodi u novi svijet. Brend je pokrenula Jana Bobosikova s alumnijima Tesle, Rodrigom Caulom i Enricom Pietrom. Krajem rujna ove godine predstavit će Mini Discovery set parfema čija će cijena iznositi 69 dolara, odnosno oko 520 kuna. Do kraja ove i kroz sljedeću godinu, tim planira proširiti ponudu s dodatnim proizvodima.
Do tada, Wet Stone, Grand Rose, Suede i Virgin Olive čine četiri mirisa iz prve kolekcije, a njihova posebnost je što su napravljeni isključivo od sintetičkih sastojaka. Oni prirodnog podrijetla u ovom slučaju su izbjegnuti kako bi se smanjio negativni utjecaj na okoliš. Umjesto trošenja prirodnih resursa, Aeir koristi formulacije dobivene bioinženjeringom koje oponašaju prirodne note parfema, poput palo santo mirisa, sandalovine i ruže. U ovoj priči, sintetičkim molekulama postiže se sasvim nova dimenzija različitih mirisa koji oponašaju prirodne. Dobivena molekula duplicira se beskonačno puta, bez utjecaja na poljoprivredu, a iz sastava je uklonjena i voda, što dodatno smanjuje ugljični otisak koji nastaje proizvodnjom.
Iz brenda ističu kako industrija parfema koristi ogromne količine stabala kojima su potrebna desetljeća kako bi narasla, a sijeku se samo u svrhu ekstrahiranja mirisnog ulja. "Stabla imaju funkcionalnu ulogu - nisu tu kako bismo ih posjekli samo zbog mirisa ili sličnih potreba beauty industrije", kazali su i nadodaju da zamišljaju Aeir kao sljedeći luksuzni brend nove generacije.