Kérastase K Club

Kako je izgledalo putovanje kroz pet osjetila

26. rujan 2022.

Fotografije: Damira Kalajžić i Ivan Gudić

Nezaboravan luksuzni doživljaj za sva osjetila u trajanju od tri dana, neki su imali priliku proživjeti zahvaljujući sinonimu za luksuz – francuskom brendu Kérastase.

Edukacija, podjela iskustva i znanja, ali i proslava uspješnog postojanja Kérastasea, bili su povod K Club trodnevnog eventa održanog u Splitu, u Le Méridien Lav hotelu. Filozofija vrhunske njege kose, nije samo u tretmanu za kosu, nego cjelokupnom osjetilnom iskustvu kroz koje Kérastase vodi sve svoje klijente.

Frizeri iz preimum Kérastase salona, influenceri i predstavnici medija iz šest zemalja regije, na održanom K Club eventu imali su priliku uživati u iskustvu koje je probudilo svih pet osjetila. Upravo to bila je nit vodilja čitavog K Club eventa – kroz jedinstvene radionice i edukacije osnažiti i fokusirati sva osjetila te time približiti i objasniti Kérastase iskustvo.

Inspirativnu radionicu o parfemima o kojoj će se dugo pričati održala je specijalna gošća eventa, parfumerka Francesca Bianchi. Njezino ime dobro je poznato svim ljubiteljima niche parfema. Iako posjeduje diplomu iz područja povijesti umjetnosti, od malih nogu velika je ljubiteljica parfema, a da strast prema parfemima pretvori u životni poziv, inspirirala ju je knjiga o prirodnoj parfumeriji. O parfemima uči i eksperimentira cijeli život, a živjela je u nekoliko europskih gradova. Međutim, na stvaranje vlastite linije parfema odlučila se u Amsterdamu, gdje i danas živi. Stvaranje parfema opisuje kao intelektualni proces koji nastaje iz želje za izražavanjem koncepata, osmišljavanjem ideja i evociranjem stanja uma. Parfemi Francesce Bianchi, koje u potpunosti sama osmišljava, odišu senzualnošću i provokativnošću, vjerojatno kao posljedica fokusa na ljudsku prirodu i intimu

Olfaktivno iskustvo važan je segment Kérastasea, a radionica Francesce Bianchi uspješno je približila čitav proces pomnog odabira pravih mirisnih nota. Posljednjeg dana eventa, održano je edukativno predavanje za frizerske salone i njihove predstavnike, s ciljem kako unaprijediti svoje poslovanje.

Cilj brenda Kérastase danas, isti je kao i nekada – biti neupitno luksuzan brend za njegu kose. Uvijek ostati dosljedan i vjeran svom nasljeđu te sposoban u privlačenju novih generacija na novim tržištima. Korištenje Kérastase proizvoda postao je životni stil koji svaku ženu osnažuje i čini najboljom verzijom nje same. Još od davne 1964. godine pa sve do danas, Kérastase se svojim statusom izdigao te postavio određene ljestvice u svijetu ljepote, a svakom svojom linijom proizvoda, tržište doživljava nove revolucije. Vrhunski proizvodi i riječima neopisivi salonski tretmani, odavno zbrajaju milijune obožavatelja diljem svijeta.