U vremenima koja nazivaju novim normalnim mnoge stvari smo naučili obavljati online. Divna je stvar što nam je cijeli svijet ljepote na dlanu, pa tako u Martimexovoj online parfumeriji možete klikom miša odabrati svoje kozmetičke favorite, pronaći najpovoljnije ponude te biti u tijeku s novostima iz beauty svijeta. Ipak, neke rituale baš ništa ne može zamijeniti. Šetnju s prijateljicom špicom, a potom odlazak u omiljenu Martimex parfumeriju, u kojoj ćete na zapešću isprobati parfem koji priželjkujete za Božić, pronaći nijansu ruža koju ste dugo tražili, pročavrljati s "domaćicom" ove prve hrvatske mirisne kuće, ponijeti testere doma… Jednostavno, neka mjesta imaju dobru vibru i priču, a svima nam danas možda više nego ikada trebaju povezanost, topla riječ i mirisni oblak ispunjen blagdanskim notama. Takvo mjesto je preuređena Parfumerija Martimex na najljepšem zagrebačkom trgu, Britancu, u Ilici 73.
"Martimex je jedini hrvatski lanac parfumerija. Ove godine smo napunili 30., u najboljim smo godinama i pomno osluškujemo želje kupaca. Mogu slobodno reći da rastemo s njima i mijenjamo se u skladu s vremenima u kojima živimo. Uz našu online parfumeriju, ni u jednome trenutku ne zanemarujemo važnost neposrednog iskustva kupnje. Sigurne, naravno, uz poštivanje svih pandemijskih mjera. Jer kada je riječ o parfemima i kozmetici, volimo vidjeti pakiranje, doživjeti miris, osjetiti teksturu, čuti preporuku i savjet. Upravo zato, naši trgovci i promotori stalno se educiraju i informiraju. Jer Martimex parfumerija nije trgovina, nego mjesto na kojemu se osjećate dobrodošlo i sigurno", kaže Marisa Marton Mihaldinec, generalna direktorica tvrtke Martimex.
Da je parfumerija Martimex na Britancu doista posebno mjesto, vidi se po svakome detalju. Sam prostor je prozračan i svijetao, s podovima i pultovima napravljenima od luksuznih keramičkih pločica. Pomak u pročišćenim linijama daje Flosov legendarni luster Zeppelin, dizajn Marcela Wandersa. Na 100 četvornih metara smjestilo se više od 50 najpoznatijih kozmetičkih brendova, od klasičnih poput Versacea, Dsquared2, Moschina, Ferragama, Elie Saab, Philippa Pleina, Teaology, Payota, Shiseida, Guccija, Dolce & Gabbane, Guerlaina, Lancomea, YSL-a do slavnih niche imena kao što su The Merchant of Venice, Atkinsons, Chopard, Memo i Hermetica.
Ponuda će se uskoro proširiti novim niche imenima te selektivnim make-up i skincare asortimanom, a ono što je svim fanovima luksuznih nota već sada dostupno je poznati firentinski brend Dr. Vranjes, farmaceuta, kemičara i kozmetologa Paula Vranjesa. Ovaj kreativni Talijan svojedobno je izjavio kako transformacijom prostora možemo transformirati cjelokupno iskustvo svakodnevnog života. I bio je u pravu! Jer njegovi prekrasni ručno izrađeni ambijentalni mirisi u staklenim bočicama u kultnom osmerokutnom obliku inspiriranom Brunelleschijevom kupolom u trenu će vas podsjetiti na neke drage uspomene i izmamiti vam osmijeh na licu.