Lady Gaga prije nekoliko je dana na Instagramu objavila vijest kako ponovno pokreće svoj brend šminke, i to pod sloganom "budućnost je prelijepa". Najavljuje da će biti clean, veganski i održiv, što danas više ni ne čudi, a proizvodi će morati biti jako dobri i posebni kako bi parirali čitavom nizu make up linija koje potpisuju razne slavne osobe, od Rihanne i Selene Gomez do Millie Bobby Brown i J Lo. Lady Gagin Haus Labs izbacio je prvu kolekciju šminke još 2019. godine, ali zbog pada interesa za beauty proizvode koji se osjetio te godine, a još više zbog pandemije koja je uslijedila, brend nije dobro prošao.
Zato je 2022. godina dočekana s velikim planovima. Prošle je godine doveden novi izvršni tim odgovoran za rebranding, sa zadatkom da poradi na ambalaži odnosno dizajnu i inovacijama u samim proizvodima. U lipnju će se, točnije 9.6., proizvodi moći pronaći na web stranicama brenda, a na američkom i kanadskom tržištu i u odabranim poslovnicama Sephore. "U Haus Labsu umjetnost je namijenjena svima", piše Lady Gaga u objavi, "I smatramo kako nitko ne bi trebao oštećivati svoju kožu ili žrtvovati svoja uvjerenja i principe zbog učinkovitog make upa." Jedva čekamo vidjeti što je sve osmislila i pripremila Lady Gaga, a nadamo se da će linija cijenom odgovarati najavi, odnosno da će biti pristupačna koliko i učinkovita.