Twentynine Palms

Licemjerno? Jared Leto ne koristi kozmetiku, ali je pokrenuo beauty brend

22. listopad 2022.

Fotografije: Profimedia

U poplavi kozmetičkih brendova čije vlasništvo u zadnje vrijeme nerijetko potpisuju celebrityji svih vrsta - pojavio se i ovaj glumački virtuoz.

Naravno da je potpuno nejasno kako je Jared Leto zadržao sa svojih 50 godina izgled mladića. Iako su odgovori manje ili više jasni (plastična kirurgija). Puno je kritika dočekala njegova tvrdnja da on sam ne koristi kozmetičke proizvode, dok sada - kao što vidimo će na njima zaraditi, po prilici, pristojne iznose. Mnogi su primjetili da ni "ne mora" koristiti proizvode nakon ovakvih "zatezanja".

Taj pervertirani mladalački izgled za kojim žudi industrija snova (modna prvenstveno) ima sve više poklonika. Istina je, žene su glavne žrtve te toksične ideologije ljepote, mladosti pa shodno i sreće, kao obećane posljedice ispunjena prva dva spomenuta naloga. Žene, konzumentice te skupe alatke se kritizira, kao što se, kada "pretjeraju" kritizira i liječnike. Muškarci - korisnici su ponajmanje "na tapeti". Svojevremeno su to bili John Travolta i Mickey Rourke, recentno Tom Cruise. "Lijepo" i tiho ih se zaobilazi, a veliki su korisnici takvih usluga. Njihov izgled, nažalost - podrazumijevamo. No vratimo se Jaredovoj kozmetici.

image

Jared Leto i Claire Danes u seriji koja ih je vinula u zvijezde "My So-Called Life" iz 1994.godine

Novi brend glumca i glazbenika, Twentynine Palms, u fokus stavlja hidrataciju sa svojom kozmetičkom linijom osnovnih proizvoda za njegu kože i tuširanje. “Pustinja je zavodljiva, zar ne?” poručuje Leto. "Oduzme ti dušu."

U komunikaciji brenda, Leto je bio poslovično romantičan:”Pustinja je doista zanimljiva jer je golema i može djelovati sumorno i ugnjetavački", kaže glumac. “Ali kad bolje pogledate, puna je života.” Inspiriran je bio, kako kaže, obližnjom pustinjom Mojave koja se nalazi u blizini njegova doma koji gleda na planine do kojih se može stići za 12 minuta vožnje. "To je razlog zašto živim tamo, kako bih mogao biti blizu prirode."

Za Vanity Fair Leto je izjavio da želi pronaći ravnotežu u životu: znati kada treba šutjeti: "Nikad ne slušam glazbu u pustinji jer volim tišinu", ali i kada se skloniti. “Volim biti najgluplji tip u prostoriji i to mi se često događa”, kaže Leto kroz smijeh. “Možda to nešto i govori o mom intelektu. Ali mislim da je biti najgluplji tip u prostoriji  možda nekada najpametnija stvar koju si možete priuštiti.” 

Osim ograničenog izdanja, Twentynine Palms također je iskoračio u umjetničku zajednicu ovog područja, kroz trajno partnerstvo s High Desert Test Sites, neprofitnom organizacijom čija je suosnivačica, umjetnica Andrea Zittel. Postavila je bazni kamp od 80 jutara u Joshua Treeju, kao netko tko je neprestano radio unutar samonametnutih ograničenja, često dizajniranih da se stvari iskuse i/ili izdrže. Jednom se tako zatvorila u podrum bez prozora kako bi se "odvojila od vremena"; dizajnirala je niz jednostavnih uniformi koje je nosila, za redom, šest mjeseci. Betonski otok težak 44 tone koji je izgradila na obali Danske 1999. godine bio je njezin dom tog jednog vrućeg ljeta. Taj rad podsjeća na nešto što je Leto jednom rekao novinaru, na temu slave: "Ponekad želiš kupiti je**** otok i jednostavno nestati." Kako se pokazalo, pustinja može poslužiti svrsi jednako dobro.

Kozmetika će u prodaji biti od 25.listopada, a bit će dostupna i na službenoj stranici. Hoće li Jared Leto uspjeti privući kupce ili ne - ostaje za vidjeti.