Kako osmisliti parfem koji će biti bezvremenski, ali i točno prenijeti osjećaj trenutka? Upravo to najveći je izazov svih brendova. Uzmimo za primjer YSL Opium, koji je jedinstven i isto tako je postao kultni miris koji je obilježio cijeli jedan vremenski period. S tim idejama parfumerka Christine Nagel pristupila je stvaranju muškog parfema H24 za Hermès. Radi se o prvom muškom parfemu nakon 15 godina za ovaj francuski brend. Inspiraciju je Nagel potražila u Hermèsovoj muškoj odjevnoj kolekciji, u kojoj je Veronique Nichanian uspješno kombinirala prirodne materijale i inovativnu tehnologiju.
"Volim ići prema prirodnim, jako klasičnim, sirovim materijalima, a zatim ih usmjeriti koristeći tehnologiju kako bih i dala nove teksture", rekla je Nagel.
U H24 isprepliću se tako note kadulje, narcisa i palisandrovine, a unutra se skriva i "molekula budućnosti". Radi se o sintetskoj molekulu zvanoj sklaren, koji je inspiriran mirisom onim vruće pegle na tkanini, koja se tako često osjeti u Hermèsovim radionicama. Miris je pomalo metalan i u kontrastu je s drugim prirodnim notama. Rezultat je jedinstveni parfem koji je prava sinergija prirode i tehnologije.
Bočicu je dizajnirao Philippe Mouquet, ideja mu je bila nevidljiva ruka koja drži strukturu, a parfem dolazi u kutijici od potpuno recikliranog papira.