O parfemima

Mood booster: Kako mirisi utječu na naše raspoloženje?

15. ožujak 2023.

Fotografije: Mario Sorrenti/Promo 

Sponzorirani sadržaj/Lea Ladišić

Jednostavna stvar poput mirisa dovoljna je kako bi se naše raspoloženje promijenilo i potaknulo nas na optimizam i širenje sreće. Jedan beauty brend u tome je ustrajan više od desetljeća.

Osjet njuha je naše najsnažnije osjetilo koje utječe na emocije, vraća sjećanja i stavlja nas u sasvim drugačije raspoloženje. Istraživanja su pokazala da se naše raspoloženje poboljšava za 40 posto nakon što smo bili izloženi ugodnim mirisima. Ne postoji zato bolji način za prizivanje radosnog raspoloženja od nanošenja omiljenog mirisa u bilo kojem trenutku dana. 

Nakon što procesuira miris, mozak ih veže za snažne uspomene na koje će nas sa svakim novim udisajem određena aroma podsjećati. I aromaterapija nas uči kako pravi mirisi stimuliraju naše emocije i psihičko stanje, pa nas mogu smiriti, opustiti i usrećiti. Iz tog razloga, u važnim životnim situacijama volimo izabrati parfeme i parfemske vodice koje ćemo pamtiti i koje će nas podsjećati na sretne trenutke.

Da su parfemska zadovoljstva više od samog lijepog mirisa, dobro smo se uvjerili za vrijeme pandemije, kada je prodaja parfema dodatno porasla, a ova industrija nastavila je rasti i u narednim godinama. Više no ikada su nam potrebni asistenti u obliku parfema - mood boosteri koji dolaze u lijepim bočicama i kriju u sebi još raskošnije olfaktorne senzacije. Dok se parfumeri svake sezone poigravaju s drugačijim mirisnim notama kako bi stvorili nove, uzbudljive mirisne kompozicije, nekim kultnim parfemima vraćamo se kroz cijeli život - osobito mirisima koji u nama pobuđuju osjećaj sreće. Cvjetne, osvježavajuće i blistave note poput irisa, pačulija i gurmanske vanilije čine mirisni recept za sreću, poput onih koje su okupljene u kultnoj Lancôme parfemskoj vodici koja se od 2012. godine vodi riječima "Život je lijep", odnosno La Vie est Belle.

I u 2023. ova poruka odjekuje nadom i namjernim odabirom da se na život gleda s optimizmom i srećom koji vibriraju kroz kapljice parfemske vodice. U zaigranoj proslavi žena koje se međusobno podupiru i inspiriraju, nova razigrana kampanja slavi snažnu vezu Lancômea s La Vie est Belle zajednicom diljem svijeta.

Ambasadorici Juliji Roberts pridružilo se deset žena - među njima su Amanda Seyfried, Isabella Rossellini, Lily Collins, Penelope Cruz i Zendaya, kao aktivistice za sreću. Novi La Vie est Belle Iris Absolu odlikuje i estetski pomak i novi pogled na njegov amblemski ženski miris La Vie Est Belle: raznovrsniji je i inkluzivniji nego prije, dok je univerzalna poruka o optimizmu konstanta - kapljice ovog mirisa na prvi udisaj prizivaju pozitivne emocije i osjećaj sreće. Iris je deset puta više koncentriran nego u izvornoj formuli, i zauzima središnje mjesto, dok sočni akord crnog ribiza daje svježinu mliječnom akordu smokve. Senzualni pačulij i karakter gurmanske note vanilije bitne za La Vie est Belle u novoj varijaciji Iris Absolu ne ostavlja nikoga ravnodušnim - pa prepustite se osjećaju sreće i nade koju priziva ova mirisna kompozicija. 

*Sponzorirani sadržaj nastao u suradnji Gloria Glam x Lancôme