Umjetnost biznisa

Može li nam Brad Pitt prodati i - kremu?

22. rujan 2022.

Fotografije: Profimedia

Zavodnik, jedan od najljepših holivudskih glumaca, ali prije svega izvrstan glumac i snalažljiv poslovni čovjek što s novim akvizicijama iznova dokazuje.

Pokušava li nas Brad Pitt odvratiti od nečega?" - pitaju se mnogi mediji ovih dana. Glumac je, naime, upravo otvorio umjetničku izložbu na kojoj se predstavio kao kipar, a onda je, tek tako, "samo" lansirao "bezrodnu" liniju proizvoda za njegu kože - unatoč tome što nikada prije nije iskazivao nikakav interes za njegu kože.

Le Domaine je veganska, rodno neutralna linija za njegu kože - u tri koraka, serumom i kremom i gelom, koja se temelji na spoju – kako kaže PR: znanosti i prirode. 

Njega kože za Pitta je naizgled novo područje, i osobno i profesionalno, budući da je za časopis Glamour priznao kako je u prošlosti bio prilično jednostavan po tom pitanju. “Istina, bio sam ´turist´ u njezi kože, u najboljem slučaju. Bilo je prilično opušteno.” Svoju "filozofiju njege" je vrlo jednostavnom doživljavao: pa je gel za pranje tijela ujedno bio i gel za pranje lica. Na pitanje što je prije koristio za njegu kože, otkriva: "Obično sve što su moje partnerice imale, a redom su bile prilično dobre u tome."

Dakle, je li naučio neke tajne ljepote od bivših ili sadašnjih partnerica? Za Glamour magazine je iskreno priznao: "Jennifer Aniston mi stalno šalje stvari. Nisam još probao njezinu liniju za njegu kose, ali poslala ju je. Potpuno je u tome, a ja joj vjerujem. Gwyneth Paltrow također nazovem kada mi zatreba savjet." Svoju wellness rutinu opisuje kao vrlo jednostavnu: "Pokušavam ostati fizički aktivan, pokušavam povremeno jesti zdravo, pokušavam ostati kreativan." A što je s čašom vlastitog vina koje također proizvodi? Poručio je: "Stao sam malo, pauziram, samoinicijativno”. 

image

Britanski umjetnik Thomas Houseago s Bradom Pittom i Nickom Caveom

Pitt nije jedina slavna osoba koja je u suštini djelovala "potpuno nepoveziva" s tim dijelom industrije, a da je, kao i on, u posljednje vrijeme lansirala npr. liniju za njegu kože. Nedavno je glazbenik Travis Barker iz grupe Blink-182  objavio da proširuje svoj wellness brend kako bi po prvi put u njega uključio njegu kože. Svih pet proizvoda, uključujući serum za oči, serum za lice i masku,u sebi sadrže CBD i opisani su kao "potpuno prirodni". S cijenama u rasponu od 85 dolara za dnevnu hidratantnu kremu do 140 dolara za balzam, nije sasvim jasno tko je njegova ciljana publika za proizvode. Preskup je da bi se smatrao robom za obožavatelje i svatko tko si može priuštiti potrošiti više od 100 dolara na jedan serum vjerojatno će odabrati prestižnu marku kojoj se, apriorno više vjeruje.Svako malo neka, de facto nasumično odabrana slavna osoba predstavi novi brend za njegu i ljepotu. Prošlog listopada red je došao na Ellen DeGeneres koja je lansirala kolekciju proizvoda za njegu kože, ironično nazvanu “Kind Science”.

U srpnju se "kotač" zaustavio na Idrisu Elbi i njegovoj supruzi Sabrini koji su pokrenuli liniju proizvoda za njegu kože (također za sve rodove i spolove) S’Able Labs. U kolovozu je Ciara izbacila liniju proizvoda za njegu kože usredotočenih na vitamin C, a prošli je tjedan Naomi Watts najavila "Stripes", brend ljepote za menopauzu. Zatim, naravno, tu su Harry Styles, Addison Rae, Jennifer Lopez, Millie Bobby Brown, Scarlett Johansson, Vanessa Hudgens, Madison Beer i Kate Upton. Popis se nastavlja.