Kameleonka ljepote i stila, Madonna desetljećima utječe na modne plime i oseke. Njezina najnovija "inkarnacija" je misteriozna (nepostojeća!) agentica Madame X, koja je poslužila kao svojevrsna muza njezinom 14. albumu iz 2019., kolekciji šminke, a od nedavno i parfemu. Imala je ona svoje modne izlete do sada - od brenda "Material girl" do kozmetike "Mdna skin". Surađivala je i s H&M-om, s Dolce i Gabannom radila je na kreiranju sunčanih naočala MDG, a tu je i brend i parfemi "Truth or dare".
I ovaj je put autoreferencijalna: skupa s londonskom parfemskom kućom IIUVO surađivala je na novoj limitiranoj parfemskoj vodi "Madame X" koja duh te "misteriozne agentice" želi preusmjeriti u miris.
Taj nas miris u zamisli njegovih kreatora vodi na pjesničko putovanje od cvjetnih trenutaka mediteranske obale do mističnog Istoka. I naravno, jer se radi o Madonninom proizvodu, sve je "obojano" senzualnošću i buntovnim duhom po kojemu je poznata.
Kako bi proslavili ovu suradnju, Madonna i IIUVO angažirali su umjetnicu Sang Wha Yim da stvori triptih koji dalje "istražuje" Madonnine umjetničke stavove.
Sama boca tipična je za IIUVO - prozirna, s crnim zrnastim poklopcem s utisnutim natpisom i, posebno za "Madame X", iskrivljenim crnim natpisom na vrhu. Upakiran je u sivu kutiju s crvenim "X".