Što god da koristi glazbenik Pharrell Williams za svoj izgled - pali, jer se godine na licu ovog čovjeka ne vide. Tog 47-godišnjaka obožavamo zbog kreativnosti, osebujnog stila i karizme, i jedan je od onih koji izgleda gotovo identično posljednjih dvadeset godina. Tim nam je više drago što njegova linija proizvoda za njegu lica krajem studenog stiže na police.
Još od prve modne kolekcije s adidasom koja se uspješno nastavila sve do danas, Pharrell bez iznimke slavi različitosti i život, pa se i njegova beauty kolekcija vodi istom filozofijom. Brend Humanrace ne poznaje dob, rasu niti spol i namijenjen je baš svima. U beauty industriji, rijetkost.
Osim što je genderless, brend zastupa clean beauty filozofiju - veganski je, održiv i ne sadrži 1300 štetnih sastojaka koji u SAD-u još uvijek nisu zabranjeni.
"Humanrace je svemir proizvoda i osoba koji su posvećeni traganju za dobrobiti, a stvorio ga je Pharell Williams. Vjerujemo da svaki individualac ima potencijal da samog sebe razumije što bolje te da se svakog dana budi s boljim osjećajem, dobrom voljom za pretvaranje dobrih namjera u akcije. Naš cilj je pomoći u tome", stoji u opisu brenda, uz datum lansiranja prve kolekcije - 25. studenog.
Pharell je proizvode razvio uz pomoć svoje dugogodišnje dermatologinje Elene Jones. Formulirali su tri proizvoda s kojima izlaze van, a to su čistač, eksfolijant i hidratantna krema. Rice Powder Cleanser, Lotus Enzyme Exfoliator i Humidifying Cream - trio koji tvori efekt trominutne zaokružene njege lica, koja se bazira na Pharrellovoj rutini.
Fotografije proizvoda u clean zelenoj ambalaži koja je održiva i funkcionira po refill principu podijelio je na Instagramu. "Hej, Pharrell će nam svima pomoći da ostanemo mladi", "Trenutak na koji smo svi čekali", neki su od komentara obožavatelja koji su s oduševljenjem dočekali ove vijesti.
Nagrađivani glazbenik tako se u ovoj godini pridružio popularnom trendu među celebrityjima, a to su beauty linije koje nose njihovo ime. Pharrell je prilikom stvaranja svoje, kao i svemu što radi, ostao dosljedan i vjeran svojim vrijednostima. Samo se nadamo da će linija biti dostupna i kod nas.