Make-up kraljica

Nezaustavljivo beauty carstvo Hude Kattan

20. studeni 2020.
Fotografije: rexfeatures.com/ Instagram

Analiza beauty tržišta pokazuje da se na vrhu i dalje održava beauty influencerica koja je samostalno izgradila kozmetički brend koji godišnje zarađuje oko 250 milijuna dolara.

Od umjetnih trepavica do milijardu dolara "teškog" brenda, tako nekako ide priča vizažistice Hude Kattan. I oni koji ne prate događanja na beauty sceni vjerojatno znaju za Huda Beauty brend i njezinu vlasnicu. Ako ništa, poznajete je po tutorijalima i fotografijama savršeno našminkanih očiju mačkastog izgleda koje su jedno vrijeme intenzivno iskakale po Instagram feedu. 

Huda Kattan pokrenula svoj blog beauty tematike 2010. godine, nakon što je zbog ekonomske krize dobila otkaz. Tri godine kasnije s dvije sestre osnovala je brend Huda Beauty, a kroz pet godina on je zarađivao milijune dolara. I u 2020. godini Huda je i dalje na vrhu - po istraživanju koje je proveo Cosmetify, u trećem kvartalu ove godine Huda Beauty je najpopularniji brend, Instagram profil brenda broji najveći broj pratitelja (48 milijuna pratitelja), a Huda je najutjecajnija beauty blogerica.+Huda trenutno samo za plaćeni Instagram post zaradi nevjerojatnih 121 tisuća funti, što potvrđuje njezinu titulu najutjecajnije beauty influencerice.

Huda Beauty dobar je primjer brenda koji se na tržištu pojavio u pravo vrijeme, 2013. godine dok su društvene mreže tek bile u rastu, a tržište nije bilo zasićeno novim kozmetičkim brendovima niti beauty influencerima. Pokenula ga je iz potrebe, ali i zbog dobrog poslovnog instikta - nedostatka umjetnih trepavica na tržištu. One su je proslavile, osobito nakon što ih je nosila i oduševila se njima Kim Kardashian. Danas Huda sa svojim brendom nudi više od 140 proizvoda, od paleta do ruževa, a proširila se i na skincare liniju. 

image
Huda Kattan 2018. godine

Unatoč popularnosti brendova kao što je Kylie Jenner ili Fenty Beauty, Hudu nisu pregazila nova imena kojih danas zaista ne manjka, kao niti novi influenceri i blogeri, što samo pokazuje njezinu spretnost i mogućnost prilagođavanja novim uvjetima na tržištu, odličnu komunikaciju s pratiteljima na društvenim mrežama kao i težnju prema inkluzivnosti. Sama tvrdi da nikada nije potrošila niti dolara na oglašavanje. Vjerna zajednica pratitelja dovoljna joj je kako bi se održala na vrhu kao samoizgrađena make-up kraljica i poslovna žena s jasnim ciljem. Usporedbe radi, Kyle Cosmetics koji se nalazi na drugom mjestu najpraćenijih brendova broja nešto više od 24 milijuna pratitelja, gotovo duplo manje. Huda Beauty je ujedno i brend s najvećim brojem hashtag spominjanja na Instagramu. 

U rujnu ove godine iznenadila je nakon obavijesti da više neće obavljat CEO funkciju u Huda Beautyju, na kojem je radila posljednjih sedam godina. Razlog? Kako bi energiju mogla preusmjeriti u druge aspekte posla, odnosno fokus će prebaciti na ono što zaista voli raditi, a za što je imala manje vremena kao direktorica tvrtke - na stvaranje proizvoda i sadržaja koje strastveno dijeli s pratiteljima. "Nebo je granica, a zajedno ćemo ostvariti nevjerojatne stvari", kazala je, i vjerujemo joj jer Huda ne pokazuje znakove usporavanja.