U listopadu brend Byredo izbacio je svoju prvu make-up liniju s vizažisticom Isamayom Ffrench. Klasični proizvodi odmah su postali hit - ruževi, tuševi i maskare te inovativni pigment koji se može nositi na očima, usnama, obrazima... Gdje god želite, zapravo.
Sad su lansirali i male palete kompaktnih sjenila za oči koje sadrže pet boja, i to u tri verzije. Sciomancer, Corporate Colours i Syren pričaju svoju priču, a svaka dolazi u zlatnoj kutijici koja podsjeća na školjku i staromodne kutijice za šminku.
No, kod Byreda nema ništa staromodno - dapače.
"Šminka je često bila jako slična jedna drugoj, svaka je paleta izgledala jednako, ali danas imamo toliko slobode s bojama i njihovom upotrebom. Zato sam htjela osmisliti kolekciju koja priča svoju priču", rekla je influencerica Isamaya Ffrench.
Ona se pojavljuje i u kampanji, i to za paletu Syren koja sadrži intenzivne, jarke boje s metalik završetkom.
"Htjela sam nešto eterično, slatko, zabavno i ženskasto - sve u bojama. Blijedo roza, boja limete, i plava bile su mi cool i moderne. Za kampanju smo zamijenili sirenu s bićem iz močvare jer je to bilo više ja", rekla je Ffrench.
Sciomancer je posveta glazbeniku Yvesu Tumoru (Sean Bowie), koji se pojavljuje u kampanji, a za koju Ffrench kaže da joj je jedan od najinspirativnijih ljudi na svijetu. Paleta sadrži metalik i šljokičasta sjenila u dramatičnim bojama. Corporate Colours je svojevrsna nude paleta, s pet nijansi bež i smeđih sjenila.
"Svaki brend mora imati klasičnu paletu - to smo htjeli napraviti s ovom. Sve boje vas prirodno čine glamuroznijom. Nismo se htjeli pretvarati da je to nešto više nego što jest - svaka žena treba svoju paletu za svaki dan", rekla je Ffrench. Svaka od tri palete košta 62 eura.