Design by Keune

Nova linija proizvoda za kosu - za one s karakterom

17. veljača 2022.

Režija i fotografija: Saša Hess
Make up: Saša Joković
Styling kose: Mijo Majhen
Styling: Saša Trbović
Produkcija: Kabinet

Gloria Glam

Zara Hrvatin i Mia Matić zaštitna su lica kampanje za novu liniju proizvoda za kosu Design by Keune: pokazale su kako hrabro i samouvjereno nositi njegovanu kosu u svakodnevnim situacijama.

Design by Keune potpuno je nova linija za njegu i stiliziranje kose koju od veljače možete naći na policama drogerija kao što su DM, Müller i BIPA. U kvalitetu novih proizvoda uvjerile su se i influencerice Zara Hrvatin i Mia Matić, koje su uz Marka Medića i Vlahu Arbulića, ambasadorice kampanje pod nazivom For those with character. 

image

Mia Matić 

image

Zara Hrvatin 

Snaga lijepe i njegovane kose nemjerljiva je. Odraz je karaktera i produžetak naše karizme. Dobra kosa ostavit će dobar prvi dojam, za koji svi znamo da je najvažniji. Keune je novu liniju predstavio povodom 100 godina svog rada, a u tom je periodu postao prepoznatljiv brend za njegu i stiliziranje kose. 

Nova linija sastoji se od šampona i regeneratora za zaštitu boje, za zaglađivanje i njegu s keratinom, Repair za dubinsko obnavljanje, Silver Reflex za neutralizaciju žutih tonova kod plave kose, Daily Use s laganom formulom za svakodnevnu njegu, te formulama za styling i zaglađivanje.