WOOD Cosmetics

Novi beauty brend na hrvatskom tržištu: 5 proizvoda za potpunu njegu

17. siječanj 2022.

Fotografije: WOOD Cosmetics

Gloria Glam

Novi brend visokokvalitetne kozmetike s osviještenim pristupom prema sastojcima i vašoj koži.

Rezlutat dugogodišnjeg istraživanja i rada je novi brend na hrvatskom tržištu - WOOD Cosmetics koji predstavlja novi pristup pojmovima ljepe i njege. Naime, novi brend čija je osnivačica Ana-Marija Šarić, promiče ljepotu koja proizlazi iz iskrenog i etičnog pristupa prema vlastitoj koži, ali i svijetu i prirodi kojom smo okruženi. Takav pristup potiče na usporavanje svakodnevnog ritma i osvješćivanje rituala kojima djelujemo na svoju unutarnju i vanjsku ljepotu.

“Zadaća našeg brenda puno je više od same prodaje beauty proizvoda. Prioritet nam je pružiti samopouzdanje bez obzira na trenutno stanje kože i pritom pronaći kozmetiku koja pomaže u tome”, stoji u opisu brenda koji smatra da je transparentan način proizvodnje imperativ. 

“I sama sam prolazila kroz velike probleme vezane uz kožu lica. Godinama sam se bavila ovom temom, pokušavajući naći rješenje i ublažiti problematična stanja kože koja su sputavala moje samopouzdanje i normalan život”, započinje svoju priču Ana-Marija Šarić, začetnica brenda. 

“Fokusirajući se na znanstvene radove i stručnu literaturu, prikupljeno iskustvo i znanje pretvorila sam u uspješnu kombinaciju najkvalitetnijih sastojaka pretočenih u staklene bočice. Okupila sam tim profesionalaca, prvenstveno biokemičara koji su prema mojim uputama finalizirali formule”, dodaje osnivačica brenda čiji proizvodi nastaju pomno kontroliranim procesima u malim i probranim serijama od najkvalitetnijih prirodnih sastojaka koji će kožu održati blistavom i zdravom.

Linija kozmetike WOOD Cosmetics sastavljena je od ukupno pet proizvoda. Na prvom mjestu ističe se eliksir sačinjen od obilja aktivnih sastojaka sadržan u “Forest Rain” V+A serumu za lice. 

image

“Forest Rain” V+A serum za lice

“Za ovaj serum možemo bez sumnje potvrditi da zbog svoje kompleksne formule i sastojaka koji istodobno fokusirano djeluju na različite probleme kože, zamjenjuje šest drugih proizvoda iste kategorije.” objašnjava nam Ana-Marija. Tako on istovremeno: (1) hidratizira, (2) obogaćuje antioksidansima, (3) regulira sebum, (4) umanjuje hiperpigmentaciju, (5) potiče regeneraciju kože i (6) pojačava elastičnost smanjujući bore. Riječ je o formuli koja sadržava vitamin C, niacinamid, ekstrakt zelenog čaja te hijaluronsku kiselinu.

Na drugom mjestu nalazi se eksfolijacija kao sastavni dio suvremenih tendencija u beauty rutini, sadržana u obliku nezaobilaznog eksfolirajućeg tonera s voćnim kiselinama i hidrolatima ružine vodice - “Rosewater radiance” AHA toner. Idealan u suradnji s ostalim proizvodima, uklanja odumrle stanice kože i snižava pH kože. Time stvara nepovoljni teren za bakterije koje su, uz odumrle stanice kože, jedan od glavnih uzročnika akni. 

image

“Rosewater radiance” AHA toner

U liniji se nalaze još i bogato njegujuće “Forest Awakening” ulje, “Forest spa” dnevna i noćna hidratantna krema za lice, te maska od zobi i gline “Green Forest”. 

Zajednička značajka svih navedenih proizvoda, uz visokokvalitetne sastojke i pomno biranu formulu, jest njihovo svojstvo odgovora na potrebe kombinirane kože, ostavljajući mogućnost prilagodbe individualnim potrebama korisnika. 

U nizu pojmova koji uz visoko kvalitetne sastojke i uspješne formule karakteriziraju spomenuti brend izdvaja se i pojam etičnosti. Wood Cosmetics u fokus stavlja očuvanje planeta uz smanjenje štetnih utjecaja koji proizvodnja preparata ima na biljni i životinjski svijet. Tako su svi sastojci veganski, kontroliranog su uvoza iz EU bez testiranja na životinjama te s obzirnim pristupom prema porijeklu sastojaka i radnoj etici zaposlenika uključenih u čitav proces. 

Korisnici WOOD kozmetike moći će koristiti i refill sustav, odnosno prazne ambalaže vratiti kako bi se one ponovno napunile i time pridonijeti održivosti. Isto tako, dio prihoda odlazi na projekt pošumljavanja Boranka te projekt pitke vode za ugrožena područja charity: water. 

Novost na našem tržištu predstavlja i refill sustav, u kojem korisnici WOOD kozmetike imaju mogućnost svoje prazne ambalaže vratiti kako bi se one ponovno napunile, i na taj način očuvale krug održivosti kojoj težimo.

“Ne prodajem vam kozmetiku. Pozivam vas da se priključite viziji da upravo vaše svakodnevne odluke direktno doprinose boljem životu na našoj planeti.” govori nam Ana-Marija. 

Pet proizvoda WOOD Cosmetics predstavljaju potpunu i izbalansiranu kombinaciju sastojaka za svakodnevnu rutinu njege kože, a možete ih naručiti kao set ili pojedinačno. Ako se pridružite communityju preko mailing liste, očekuju vas iznenađenja u obliku darova i popusta, a prvom kupnjom dobivate prvi poklon.