Nakon što je 2019. godine modna kuća Miu Miu u prodaju pustila senzualan miris Miu Miu Twist, ove se godine brend na olfaktivnu scenu vraća s inačicom Twist Eau de Magnolia. Inspiriran bojama, energijom i fenomenom kozmosa, miris utjelovljuje auru mistike i sanjivosti koju podrazumijeva gledanje u zvijezde. Kao lice kampanje ponovno je angažirana Elle Fanning, koja je i 2019. predstavila Miu Miu Twist. Na reklami za Eau de Magnolia odjevena je u senzualnu haljinu ukrašenu svjelucavim kristalima, čime se poziva na snagu i očaravajuću ljepotu Mjeseca. Kampanjom dominiraju pastelne boje i nježna nijansa ljubičaste, u duhu biljke po kojoj je miris dobio ime.
Opisan kao nježan, svjež a dubok cvjetni miris, novim Miu Miu Twistom dominiraju note kruške, magnolije i mošusa. Sama bočica napravljena je od presijavajućeg stakla čije su nijanse također nadahnute bojama kozmosa. U videu u sklopu kampanje Elle Fanning miris donosi na Zemlju sa svojeg putovanja na Mjesec, čime se naglašava opojna i očaravajuća snaga parfema, ali i samoga brenda. Na službenim stranicama cijena parfemske vode iznosi 556,71 kn za 30 ml, 786,82 kn za 50 ml te 1002,08 kn za 100 ml.