Osnivač brenda Ben Gorham izjavio je kako ga je za novi parfem inspirirala njegova kći tinejdžerica pa je Lil Fleur posveta mladenačkim usponima i padovima te intenzitetu i odvažnosti koje donose adolescentske godine.
Glavni naglasak parfema je na mirisu damaščanske ruže, uz koju se iznenađujuće uklapaju drvenaste nijanse, jantar, vanilija i koža u bazi te visoki kiselkasti naglasci citrusa, bobičastog voća i mandarine.
Lil Fleur dolazi u minimalističkom pakiranju i bočici, kakve su već tradicionalne za švedski brend Byredo, a za kampanju je fotograf Craig McDean izabrao "obične" djevojke, ne modele, koje su pozirale s cvijećem koje je korišteno u parfemu.
Byredo je luksuzni kozmetički brend koji je 2006. pokrenuo Ben Gorham, rođeni Šveđanin koji je odrastao u multikulturalnoj obitelji između Stockholma, Toronta i New Yorka. Po struci je vizualni umjetnik, no parfemima se počeo baviti nakon što je upoznao parfumera Pierrea Wulffa. Osim parfema, Byredo proizvodi mirisne svijeće, kozmetičke proizvode, torbe, nakit i modne dodatke.
Parfem Lil Fleur na tržište dolazi 4. lipnja.