Jeste li već čuli za onu kozmetiku koju možete jesti? Potpuno je prirodna, rađena bez kemikalija i proizvodi se u Hrvatskoj, točnije u Osijeku. Iza brenda Boolab kozmetika, koji pronalazi sve više obožavatelja, stoji Martina Karalić s kojom smo popričali o njezinim proizvodima i novoj situaciji u kojoj se našla zbog koronavirusa.
"Boolab je mala firma za proizvodnju prirodne kozmetike, nastala 2013. godine. Od proizvodnje, recepture, fotografije, administracije, prezentacije, marketinga, sve radim sama, a Boolab je poseban jer se radi o vrlo malim serijama proizvoda visoke kvalitete i bez štetnih sastojaka. U potpunosti su jestivi, pogodni za sve od najranije dobi. Proizvodi nisu testirani na životinjama i izrađeni su od najkvalitetnijih sirovina koje su velikim dijelom iz naše zemlje", kaže nam Martina o svom brendu.
Novonastalu situaciju gleda kao svojevrsnu opomenu planeta da se zbilja pretjeralo. "Dok je svijet stao na trenutak, Boolab nije. Ljudi su, barem neki, počeli razmišljati drugačije, dugoročnije, pametnije, čisto... Moj posao je od početka bio baziran isključivo na online prodaju tako da nije previše patio, naprotiv. Kreativnost je u ovom vremenu samo povećana, barem kod mene, ne možete ničime zaustaviti kreativnost, duh u meni nikada ne miruje, moja glava radi sto na sat i kad spavam", kaže vlasnica Boolaba.
I ona sama oduvijek kupuje hrvatske proizvode, a izazvani novom situacijom mali poduzetnici su jedni drugima priskakali u pomoć, lajkali, dijelili se međusobno. Smatra da su sada ljudi shvatili važnost da se hrvatsko poduzetništvo počinje više cijeniti. I sama je, kaže, preko Instagrama otkrila puno malih hrvatskih brendova.
Boolab u ponudi nudi lips&cheeks highlightere, Chubby Bunny liniju namijenjenu osjetljivoj i suhoj koži, maske i pilinge za lice...
"Obožavam svoj posao i iza svojih proizvoda stojim 100 posto i to ljudi osjete, nema tu neke filozofije, ja sam svoj proizvod", kaže Martina koja s pratiteljima komunicira preko Instagrama te i prodaju bazira na društvenim mrežama. "Mislim da je online shopping totalno 'in' i da će biti sve više. Nekako je takvo doba, svi su vrlo komotni, a ova situacija s koronom je samo to potencirala", govori.
"Svi se susrećemo s gomilom problema, naravno birokracije, prestrogih uvjeta, ali načina za uspjeh ima. Ako slijediš svoju ideju i imaš hrabrosti - apsolutno sve je moguće", govori nam ova kreativka i izdvaja svoje omiljene brendove - House of Kiwi, Verka prostirke, Yoga&me i Karat Jewelry.