Fenomen

Revolucija njegovane kože

02. prosinac 2021.

Fotografije: Unsplash 

Tradicija, znanje i inovacija dominiraju zasićenim beauty tržištem na kojem je sve važnija i ekološka komponenta - čisti sastojci i održiva ambalaža, baš kako nam to propagira Eucerin.

Danas je više no ikada naglasak stavljen na njegu kože i skincare rutinu. Svojevrsna revolucija u njegovanju dogodila se s 2019. godinom kada je naglasak stavljen na edukaciju o sastojcima koje nanosimo na kožu, a samim time i o brendovima koje koristimo. Jasno, njega kože postoji od samih početaka civilizacije, no u kontekstu suvremene brige za izgled i zdravlje, trenutno se nalazimo u uzbudljivoj eri koja spaja znanost i ljepotu.

Zanimanje potrošača za očuvanjem mladolikosti i ispravnu njegu rezultiralo je lansiranjem novih brendova i novih preparata kojima je tržište već i zasićeno, no na tronu se i dalje nalaze brendovi koji su se kroz tradiciju, znanje i dermatološki pristup istaknuli kao prvi izbor za njegu svakog tipa kože. Prava revolucija krenula je s njima i unatoč većoj konkurenciji, i danas nastavljaju predstavljati inovacije i visokokvalitetne proizvode kojima ćemo povjeriti njegovanje naše kože. Jedan od brendova koji pomiče granice od 1882. godine, kada ga je u Hamburgu osnovao Paul C. Beiersdorf, je Eucerin – kozmetički favorit kada je njega lica i tijela u pitanju. Eucerin se profilirao kao brend koji povezujemo s inovacijom, a do 2021. istaknuo se kao najpoznatiji hijaluron brend na svijetu.

Hijaluronska kiselina, koja se prirodno proizvodi u tijelu i našu kožu održava elastičnom, sastavni je dio najtraženijih proizvoda ovog brenda. Hijaluron, odnosno njegova proizvodnja u tijelu s vremenom pada, baš kao i ona kolagena, pa je potrebno nadomjestiti njihov nedostatak kako bi koža ostala hidratizirana, mekana i zdrava - u suprotnom rezultat je suha i beživotna koža sklona stvaranju bora i nepravilnosti.

image

Eucerin Hyaluron-Filler dnevna krema za suhu kožu s hijaluronskom kiselinom, SPF 15 i UVA zaštitom/ 

Eucerin Hyaluron-Filler booster gel teksture za osvježavanje, ispunjavanje finih linija i hidrataciju kože

Više od deset godina Eucerin istraživanjima otkriva prednosti i unaprjeđuje mogućnosti hijaluronske kiseline u svojim formulama, a od 2006. na sceni se nalazi revolucionarna linija Hyaluron-Filler, njega inspirirana dermatološkim injekcijama hijaluronske kiseline u borbi protiv bora. Rezultat su proizvodi koji uz pomoć aktivnih sastojaka zaglađuju površinu kože te smanjuju linije i bore, uz dodatak saponina koji potiče prirodnu sintezu hijalurona u koži. Za maksimalni rezultat, kombinirane su visoko i niskomolekularne kiseline hijalurona, dok je formuli 2021. godine dodan i enoksolon namijenjen usporavanju razgradnje hijaluronske kiseline u koži, što pojačava njegovu učinkovitost. No osim samih fizičkih rezultata koje svi želimo vidjeti prilikom korištenja kozmetičkih proizvoda, važna komponenta suvremenog brenda u 2021. godini je i ekologija. Kao jedan od velikih zagađivača okoliša, beauty industrija primorana je inovacijama smanjiti svoj negativni otisak. Ti napori uključuju smanjenje utjecaja proizvodnje na okoliš, a dugoročan cilj poboljšane održivosti odrazio se i na novu generaciju Eucerinove Hyaluron-Filler njege - na sam dizajn, formulaciju i promotivne materijale.

Moderni izgled koji nas privlači s polica ima važnu ulogu, no želimo znati jesu li i u kojoj mjeri pakiranja “zelena”. Novo pakiranje Hyaluron-Filler koncentriranog seruma sadrži 80 posto manje plastike u odnosu na prethodno, sama formulacija proizvoda je postala čišća, a Eucerin je pokrenuo program održivosti “Recikliram i dobivam” pa u odabranim ljekarnama tri prazne ambalaže njihovih proizvoda možete zamijeniti za novi proizvod.

Beauty revolucija tako je danas višeslojna i ne odnosi se samo na način njegovanja i proizvodnje, već i na samu percepciju pojma ljepote te na ekološki aspekt, kako bi osim kože očuvali i jedini planet koji imamo. Svakako ljepši pogled prema budućnosti.