Možda nema novosti o novom albumu, no kod Rihanne posao na drugim frontama ne staje. Službeno je potvrđeno kako pjevačica i poduzetnica pokreće svoju liniju proizvoda za kosu, Fenty Hair.
Detalji o liniji još uvijek nisu poznati, osim da će sadržavati dodatke za kosu poput gumica, kopči, ukrasnih mašni, uvijača, četki i sličnih alata, kao i perika. Sumnjamo da će se na tome zaustaviti, a poznavajući formulacije koje je do sada razvijala sa stručnjacima za svoju skincare liniju, očekujemo i sjajan asortiman preparata za njegovanje kose. Linija je logičan slijed njezinog carstva koje se nezaustavljivo razvija - kroz karijeru eksperimentirala je s raznim stylinzima i bojama kose, od kratkog boba preko crvene frizure i duge mermaid kose.
Fenty Skin, Savage x Fenty i Fenty Beauty uspješni su brendovi u njezinom vlasništvu, uz koje je ove godine dospjela na Forbesovu America‘s Richest Self-Made Women listu. Njezino bogatstvo procjenjuje se na 1,4 milijarde dolara, od čega većina prihoda dolazi od brenda Fenty Skin.
Očekujemo li revoluciju u njegovanju kose? Istina možda neće biti daleko od toga - Rihannin utjecaj na beauty sferu je neupitan. Svojevremeno je lansirala liniju pudera s čak 40 nijansi za baš svaki tip kože, što do tada nije postojalo na tržištu, a nakon nje postaje standard za sve beauty brendove. Kolekcije donjeg rublja za brend Savage x Fenty iznova nameću nova pravila uključivosti u industriji, izbacila je parfem sa svojim imenom, a prije svega toga, izgradila je uspješnu glazbenu karijeru te u jednom trenutku postala najbogatija glazbenica.
Tržište je zasićeno beauty brendova slavnih osoba, no tu se Riri izdvaja od svih ostalih koje kupci najčešće seciraju na društvenim mrežama. U svemu što radi, Rihanna je dosljedna, potpuno posvećena poslu i ne gubi kompas na sceni kojom je teško navigirati i ostati čvrsto pri svojim uvjerenjima. Rihanna je beskompromisna, zato i dalje uspješno korača prema uspjehu.