Pamtite li svoju prvu boru? Ili tek strepite od njezine pojave? Odgovor na ova dva pitanja većinom je potvrdan i malo je onih koji će odgovoriti suprotno. Strah od starenja nije boljka samo modernog svijeta – pri čemu ćemo osuditi toksičnost društvenih mreža i nerealne standarde ljepote kako bi krivnju skinuli sa sebe - već postoji od samih početaka civilizacije. Kleopatra je njegovala kožu medom i kupkama u mlijeku, sve kako bi izbjegla starenje kože, a sličnim trikovima u suvremenom izdanju pribjegavamo i sami. Razlika je što smo im danas dali ime i smjestili ih u jednu kategoriju - anti-age njega odnosno kozmetika koja bi trebala “zaustaviti vrijeme” i očuvati našu mladost u što kraćem roku jer, naravno, zanimaju nas samo ekspresni rezultati. No starenje je neizbježno, toga moramo (p)ostati svjesni i na koncu, ne bismo trebali bježati od njega.
Naravno, mladoliko lice bez nepravilnosti voljeli bismo zadržati što je duže moguće, no niti te linije na licu koje nazivamo borama, od kojih je svaka unikatna i posebna poput otiska prsta nisu najveće zlo od kojeg treba bježati glavom bez obzira. Svaka nova svjedok je iskustva, mudrosti i ljepote u njenom izvornom, prirodnom obliku.
I upravo je to ono što se mijenja i u anti-age industriji. Pojam anti-age se ustabilio u našem vokabularu, ali je u posljednjih nekoliko godina promijenio značenje. Krenuli smo s borbom protiv starenja, da bi shvatili kako se ne trebamo boriti nego njegovati i izabrati kako želimo ostariti. Starenje se ne gleda kao nešto loše, već kao prirodno i normalno, a na nama je odabir kako ćemo tretirati kožu kako bi ostala zdrava i blistava. Biramo time koncept anti-agea kojem želimo pristupiti i na koji način ga interpretirati. Odabir zdravijeg životnog stila i njega kože u svakom razdoblju života pomažu u očuvanju zdravog izgleda, što je na prvom mjestu – takav pristup možemo nazvati i pro-age, koji nosi pozitivnu konotaciju i briše strah od starenja kao ultimativnog znaka poraza.
Nove generacije, posebice generacija Z, educiraju se o preparatima i načinu na koji njihova koža funkcionira i više ne mare za ispeglana lica modela bez pora i znakova starenja. Novi “zahtjevniji” kupci u prvi plan stavljanju kvalitetu proizvoda, podrijetlo sastojaka, prevenciju i njegu koja dugoročno jamči rezultate, više od ekspresnih rezultata i istovremeno mijenjaju poimanje anti-age njege, dajući joj pozitivan okvir. U svakom novom desetljeću života dakle, njegovanje kože prilagođeno je njenim potrebama kako bi zadržali zdrav izgled, hidratizirali kožu te je predstavili u njezinom najboljem izdanju. Ona našu pažnju i zaslužuje jer se kao najveći organ, koji svojim mikrobiomom čini dom milijunima dobrih bakterija koje čuvaju organizam, svakodnevno bori sa štetnim utjecajima i izazovnim uvjetima. Umjesto srama zbog godina koje se na njoj vide, prihvaćamo njezinu jedinstvenost i pružamo joj zasluženu pažnju.