Biti žena je odgovornost, ali i iznimna privilegija, smatraju u hrvatskom brendu kozmetike Skintegra. Slavljenjem ženskih postignuća, podizanjem svijesti i prozivanjem nejednakosti vjeruju da možemo pomoći u ostvarivanju promjena - svakog dana, a ne samo 25. studenog, kada obilježavamo Međunarodni dan borbe protiv nasilja nad ženama.
Njihov uljni čistač Atomic tako je tijekom studenog postao Atomica; proizvod je isti, ali je simbolika puno snažnija. Odabir proizvoda leži u samoj njegovoj namjeni - snažan u svojoj funkciji, ali nježan prema koži. "Osim imena, Atomica je osnažena uz super junakinju u avataru lavice; simbol ženstvenosti, odgovornosti, očuvanja zajednice i obitelji. Čuvar svog teritorija, branič vlastitog prostora, postavlja granice prema drugima onda kada se osjeća ugroženom.", govore iz brenda.
Svoju društveno odgovornu kampanju i donaciju usmjeravaju prema osam autonomnih ženskih kuća čije su štićenice krajnji produkt nejednakosti u društvu i vrlo često podređene, nezahvalne, demotivirajuće i društveno uvjetovane "ženske uloge". Svjesni problema s kojima se Sigurne kuće susreću za vrijeme pandemije, ali i uzimajući u obzir izuzetnu važnost njihovog postojanja, ove je godine Skintegra je donirala biblioteke za najmlađe štićenike svih uzrasta te proizvode za njihove majke.
"Dokazano je da psihosocijalna podrška korisnicama Sigurnih kuća dovodi do njihova osnaživanja i veće samoefikasnosti te postavljanju konkretnijih i kvalitetnijih ciljeva za budućnost i zato nam je drago da svojom donacijom možemo podržati rad Sigurnih kuća", otkrivaju iz Skintegre.