Među gomilom skincare i make-up brendova koje potpisuju celebrity osobe, Kate Moss je jedna od rijetkih koja se može pohvaliti onime što se naziva wellness brend. Slavna manekenka će pod imenom Cosmoss by Kate Moss prodavati kreme za lice, sredstva za čišćenje lica, parfumirane maglice, ulja, ali i čajeve - u potonjem leži razlika između "običnog" skincarea i ovakvog, unaprijeđenog brenda čija je namjera u potpunosti okrenuta ka brizi o sebi. Moss ističe kako je njena linija stvorena "za moderna životna putovanja", a sve će biti "pomno izrađeno imajući na umu dobrobiti koje donose prirodni sastojci".
Moss je posljednjih godina doživjela pravi skok u karijeri, odmaknuvši se korak od pista i postavši britanskom kreativnom direktoricom Diet Coke. U ovoj fazi života, kaže, spremnija je "podijeliti svoje putovanje samoprihvaćanja" i u punoj slobodi biti ono što jest. Za nju, to znači dozvoliti kreativnom zanosu da zavlada u punom sjaju, i ostvariti neke svoje snove koje su dugo titrali u zaleđu njenih planova i ambicija. U potrazi za balansom i prilikom da "popravi" neke greške koje je činila sama sebi i svome tijelu u prošlosti, odlučila je svoja otkrića podijeliti sa svojim vjernim obožavateljima.
Na promo videu Kate Moss gola ulazi u jezero i prepušta se, vjerojatno, ljekovitim čarima prirode. Kad je gledamo, možda smo na prvu skeptični i pitamo se je li u pitanju njena stvarna životna spoznaja ili puko pomodstvo (sjetimo se da je 90-ih, kada je to bilo in, zagovarala granično bolesnu mršavost), ali ako su proizvodi dobri i kvalitetni, zar je uopće važno? Linija će se moći naručiti preko službene stranice brenda od 1. rujna ove godine, a prijaviti se na newsletter možete već sada.