Na ovom području ima puno suhe kose jer ima puno plavuša", duhovito je primijetila Danijela Mastelić, vlasnica splitskog frizerskog studija D-Art i jedna od uzvanica na predstavljanju novih proizvoda iz kultne Kérastase linije Nutritive. Naravno da suhoća, grubost i beživotan izgled kose ne muči samo plavuše, no posvjetljivanje je definitivno najčešća ugroza za vlasi, koje gube prirodnu elastičnost i sjaj i uslijed izlaganja UV zrakama, vrućini, raznim drugim kemijskim tretmanima...
"Može štetiti čak i trenje kose o posteljinu dok spavamo. Pa ako vam se čini pretjerano spavati na svilenim jastučnicama, dovoljno je obaviti jednostavan večernji ritual, nanijeti 8h Magic Night Serum koji punih osam sati štiti od trenja i istodobno hidrira kosu tako da je ujutro sjajna i puna života", objasnila je Ana Androšević, edukatorica za Kérastase, koja je osim čarobnog seruma predstavila još devet proizvoda najpoznatije i najtraženije linije ovog francuskog brenda, čija popularnost ne jenjava još od 1984.
Naravno da su se formule u gotovo četiri desetljeća mijenjale, poboljšavale – a najnovije formulacije, predstavljene u partnerstvu s Glorijom Glam, inspirirane su njegom kože. Obogaćeni proteinima biljnog porijekla te niacinamidom, popularnim kozmetičkim sastojkom koji pomaže ojačati i barijeru vlasi, proizvodi iz linije Nutritive daju nevjerojatne rezultate – za 85 % povećavaju sjaj, za 58 % mekoću, za 23 % hidraciju vlasišta i za 62 % smanjuju ispucalost vrhova.
"Od izvorne linije ostao je miris, onaj divan cvjetni miris koji je jedan od faktora emocionalne povezanosti s linijom Nutritive. Kako moja kolegica Ana Androšević voli reći, to je miris povijesti Kérastasea", rekla je Ivana Mijatović, salon&digital marketing menadžerica brenda Kérastase u grupaciji L‘Oreal.
A tijekom svoje duge povijesti Kérastase je osobito njegovao i svoje odnose s partnerima – frizerima koji rade s njihovim proizvodima. Brend je uvijek bio vrlo selektivan u izboru partnera, riječ je uvijek bila – pa tako i danas – isključivo o vrhunskim salonima, koji rade po najvišim kriterijima struke, tako da je u svijetu samo 1 % salona koji su zaslužili taj status. U Hrvatskoj je, kaže Ivana Mijatović, 47 partnerskih salona – što je možda 2 posto od sveukupnog broja – a na zagrebačko predstavljanje pozvano je njih nekolicina: zagrebački Dessange, Ivy‘s, Sophie, Vikler&Ruž, Ritual (koji posluje i u Slavonskom Brodu), 4 Look iz Rijeke, splitski saloni Animi, D-Art i Jolie, salon Marlena iz Zadra, Marinela iz Makarske, Anja iz Dubrovnika te ShuShur s Brač.
Vlasnice/vlasnici svih salona znaju da Kérastase inzistira na individualnom pristupu svakom klijentu, jer svaka osoba ima jedinstvenu kosu, pa je edukacija o pravilnom korištenju njihovih proizvoda ključan dio partnerskog odnosa. A u skladu s individualnim pristupom, predstavnici brenda pripremili su za svoje goste vrlo personalizirane darove – mogućnost da im ilustratorica Maya Beus izradi portrete. Ne treba posebno isticati da je pred štafelajem talentirane umjetnice bio popriličan red.