Njega iz snova

Suha kosa je problem br. 1: Luksuzni francuski brend ima genijalno rješenje

29. lipanj 2023.

Fotografije: John Pavlish 

Gotovo četiri desetljeća Kérastase linija Nutritive oduševljava sve one koji imaju suhu i beživotnu kosu, jer je pretvara u sjajnu i glatku: njihove nove i poboljšane formule predstavljene su u Zagrebu uz jednako oduševljenje stručnjaka i obožavatelja tog brenda.

Na ovom području ima puno suhe kose jer ima puno plavuša", duhovito je primijetila Danijela Mastelić, vlasnica splitskog frizerskog studija D-Art i jedna od uzvanica na predstavljanju novih proizvoda iz kultne Kérastase linije Nutritive. Naravno da suhoća, grubost i beživotan izgled kose ne muči samo plavuše, no posvjetljivanje je definitivno najčešća ugroza za vlasi, koje gube prirodnu elastičnost i sjaj i uslijed izlaganja UV zrakama, vrućini, raznim drugim kemijskim tretmanima...

image

Nutricionistica Ivana Barišić dobro zna vrijednost niacinamida kojim je obogaćena nova formulacija

"Može štetiti čak i trenje kose o posteljinu dok spavamo. Pa ako vam se čini pretjerano spavati na svilenim jastučnicama, dovoljno je obaviti jednostavan večernji ritual, nanijeti 8h Magic Night Serum koji punih osam sati štiti od trenja i istodobno hidrira kosu tako da je ujutro sjajna i puna života", objasnila je Ana Androšević, edukatorica za Kérastase, koja je osim čarobnog seruma predstavila još devet proizvoda najpoznatije i najtraženije linije ovog francuskog brenda, čija popularnost ne jenjava još od 1984.

image

Kerastase tim: Dragana Tašić, regionalna marketing menadžerica za Kerastase u grupi L‘Oreal, edukatorica Ana Androšević i Ivana Mijatović, salon&digital marketing menadžerica za Kerastase

Naravno da su se formule u gotovo četiri desetljeća mijenjale, poboljšavale – a najnovije formulacije, predstavljene u partnerstvu s Glorijom Glam, inspirirane su njegom kože. Obogaćeni proteinima biljnog porijekla te niacinamidom, popularnim kozmetičkim sastojkom koji pomaže ojačati i barijeru vlasi, proizvodi iz linije Nutritive daju nevjerojatne rezultate – za 85 % povećavaju sjaj, za 58 % mekoću, za 23 % hidraciju vlasišta i za 62 % smanjuju ispucalost vrhova.

image

Linija Kerastase Nutritive sadrži 10 proizvoda za sve vrste isušene kose, tanku i gustu, od vlasišta do vrhova

"Od izvorne linije ostao je miris, onaj divan cvjetni miris koji je jedan od faktora emocionalne povezanosti s linijom Nutritive. Kako moja kolegica Ana Androšević voli reći, to je miris povijesti Kérastasea", rekla je Ivana Mijatović, salon&digital marketing menadžerica brenda Kérastase u grupaciji L‘Oreal.

image

Partneri u prezentaciji luksuza: Kerastase i Gloria Glam

image

Edina Pršić

A tijekom svoje duge povijesti Kérastase je osobito njegovao i svoje odnose s partnerima – frizerima koji rade s njihovim proizvodima. Brend je uvijek bio vrlo selektivan u izboru partnera, riječ je uvijek bila – pa tako i danas – isključivo o vrhunskim salonima, koji rade po najvišim kriterijima struke, tako da je u svijetu samo 1 % salona koji su zaslužili taj status. U Hrvatskoj je, kaže Ivana Mijatović, 47 partnerskih salona – što je možda 2 posto od sveukupnog broja – a na zagrebačko predstavljanje pozvano je njih nekolicina: zagrebački Dessange, Ivy‘s, Sophie, Vikler&Ruž, Ritual (koji posluje i u Slavonskom Brodu), 4 Look iz Rijeke, splitski saloni Animi, D-Art i Jolie, salon Marlena iz Zadra, Marinela iz Makarske, Anja iz Dubrovnika te ShuShur s Brač.

image

Anamarija Marinov, menadžerica salona Marlena iz Zadra i Marko Zirdum, vlasnik salona Ritual

image

Marko Zirdum, vlasnik salona Ritual iz Slavonskog broda

image

Marinela Jelavić, vlasnica salona Studio Marinela iz Makarske

image

Danijela Mastelić, vlasnica salona D-Art studio u Splitu, Marinela Jelavić, Studio Marinela Makarska

image

Margita Gospodnetić, vlasnica salona Shushur

image

Sanja Čabraja, menadžerica zagrebačkog salona Dessange i Tamara Zubčić, zaštitno lice salona

image

Ivana Roščić, salon Animi, Split

Vlasnice/vlasnici svih salona znaju da Kérastase inzistira na individualnom pristupu svakom klijentu, jer svaka osoba ima jedinstvenu kosu, pa je edukacija o pravilnom korištenju njihovih proizvoda ključan dio partnerskog odnosa. A u skladu s individualnim pristupom, predstavnici brenda pripremili su za svoje goste vrlo personalizirane darove – mogućnost da im ilustratorica Maya Beus izradi portrete. Ne treba posebno isticati da je pred štafelajem talentirane umjetnice bio popriličan red.

image

Maya Beus

image

Dona Lugonja Petković, poznatija kao Donna Bombona, i Lejla Filipović

image

Uzvanici su uživali u osvježavajućem okusu rose pjenušca Villa Sandi Rosé Il fresco
Fotografija: Vanesa Pandžić/ CROPIX