Supreme i Pat McGrath

Predviđamo: ovaj će se ruž rasprodati u minuti

19. kolovoz 2020.
Fotografije: Getty Images/Promo

Čini se da je ova beauty suradnja postala kultna i prije nego što je puštena u prodaju. Ako želite imati Supreme x Pat McGrath ruž za usne - sretno, jer žele ga svi.

Što je zajedničko za streetwear brend Supreme i beauty brend Pat McGrath? Sigurno je da oboje znaju stvoriti hype među kupcima sa svojim ekskluzivnim proizvodima, a nakon što su najavili zajedničku suradnju, hype je postao još veći. Prvi puta u 26 godina postojanja Supreme je odlučio svojim crvenim logom obojati i beauty industriju, za što surađuje s jednom od najutjecajnijih vizažistica na svijetu, Britankom Pat McGrath.

Novi ruž Supreme/Pat McGrath Labs Lipstick MatteTrance u samo jednoj nijansi kultne crvene boje naziva "Supreme" dolazi u crvenom pakiranju s logom Supremea i znakom Pat McGrath usana te će biti dostupan na web stranici njujorškog streetwear brenda. Datum lansiranja još nije poznat, očekuje se u jesen/zima sezoni i sigurni smo - rasprodat će se u minuti. 

Širenje Supremea na kozmetiku samo je potvrda da utjecaj brenda i 26 godina nakon osnivanja ne jenjava. Te 1994. godine otvorena je prva trgovina u ulici Lafayette na Manhattanu za pripadnike skate kulture, a do danas postao je brend vrijedan milijardu dolara i nose ga i oni koji nikada nisu stali na skateboard. 

image
Manekenka Hailey Baldwin sa Supreme torbicom

Od otvaranja prve trgovine osnivač James Jebbia gradio je brend na filozofiji autentičnosti i cool imidža. Komade s bijelim slovima u crvenom kvadratu (dizajn koji je "posudio" od umjetnice Barbare Kruger) pripadnici supkulture nosili su jer im se dizajn sviđao i i na ulici ih razlikovao od drugih. Ekskluzivnost se održala od skromnih početaka - činjenica da Supreme hoodicu ne može imati svatko čini ga toliko poželjnim, pa što god da osvane u novom dropu, rasproda se u trenutku.

image
Crvena Supreme x Louis Vuitton torba

Tajna je u tim limitiranim kolekcijama koje na police trgovina, kojih danas u svijetu ima 12, dolaze dva puta godišnje, a novi artikli svakog četvrtka u ograničenom broju. Štovatelji, nazovimo ih tako, brenda zato kampiraju i spavaju u šatorima ispred dućana u primjerice New Yorku ili Londonu kako bi se domogli novog Supreme komada, a ista pomama prisutna je na web stranicama. Dok većina brendova s rastom potražnje povećava i proizvodnju, Supreme ima sasvim suprotnu filozofiju, koju sve češće primjenjuju i konkurenti, sve kako bi kupcima stvorili dojam da su postali dio nečeg ograničenog, posebnog.

"Ne želim imati puno skladište odjeće koju nitko više ne želi jer je imaju svi", komentirao je Jebbia svoju filozofiju limitiranih kolekcija. Paradoksalno, njihov najbolji marketing je neoglašavanje, ono što ga je učinilo globalnim fenomenom je vjernost zajednice čiji je brend dio od starta. Cool i autentična ekipa nosi Supreme, a svi koji žele postati dio tog kluba i biti autentični, ili se barem tako osjećati, bez razmišljanja će stajati u redu i za komad s crvenim logom će izdvojiti mjesečnu plaću.

image
Na pariškoj izložbi "Don’t believe the Hype" 2019. godine

S godinama Supreme je postao toliko snažan brend da svoj logo može staviti na zaista sve - od cigle koja je na resale tržištu dosegla puno veću cijenu od prvotne, do aparata za gašenje požara... Pravu pomamu izazvale su kolekcije s high-end brendovima poput Louisa Vuittona, sa sportskim brendom Nike, The North Faceom, a majice s likom Kate Moss danas se na eBayu prodaju po cijeni od gotovo tisuću dolara. Nema sumnje da će za najavljenim ružem zavladati ista opća pomama. Unatoč globalnoj popularnosti, Supreme je uspio održati svoj imidž cool i ekskluzivnog brenda, samo je usput postao i fenomenom modernog doba.