GG x Žuti klik

Tijelo u top formi: jedini rekviziti koji su potrebni za kućnu tjelovježbu

15. travanj 2020.
Fotografija: Shutterstock
Lea Ladišić
Lea Ladišić

Zatvoreni u izolaciji minimalno se krećemo, pa je tjelovježba ključna za održavanje fizičkog, ali i mentalnog zdravlja. S dodatnim vremenom izlike za preskakanje vježbanja više nemamo. Štoviše, podižemo ga na novu razinu uz rekvizite koji su odlični pomoćnici u fitness rutini.

Teretana je zatvorena? Nema veze, ionako nam se vježbanje kod kuće čini kao bolje rješenje - ušteda je vremena i novca, a s pravim vježbama i rekvizitima jednako je učinkovito. Sami ili s ukućanima, ako se još niste natjerali na fizičku aktivnost, izolacija je najbolje vrijeme za to.

Ako niste sigurni kako i s kojim vježbama početi, poslužite se benefitima interneta i aplikacija koje su nam dostupne na pametnim uređajima. Osim tutorijala na YouTubeu koji su kvalitetni vodič za svakodnevnu tjelovježbu svake vrste, tu su i razne aplikacije koje vode kroz tjelovježbu, zadaju izazove koje treba ispuniti i kontroliraju prehranu. Za kvalitetno vježbanje nije potrebna kućna teretana u podrumu, već nekoliko višefunkcionalnih rekvizita. Za početak, nabavite prostirku i pilates loptu koja osim za vježbanje može poslužiti i umjesto stolca u kućnom uredu – leđa će vam biti zahvalna. Ako se pitate gdje u ovo vrijeme nabaviti rekvizite, mi smo ove pronašli na Žutom kliku.

image
Kettler šipka za dizanje tijela (240 kn); Kettlebell Fitmotiv od 4 kg (99 kn);  Kettler utezi za aerobik 2 x 2 kg (239 kn) / Žuti klik
image
Ekspander za vježbanje (60 kn); Reebok lopta za fitness 65 cm (133 kn); AB Wheel Kettler kotač za vježbanje (239 kn) / Žuti klik

Uteg (bućice) ili kettlebell

Kettlebell ili girja su utezi zvonastog oblika i odlični su za povećanje mišićne mase, izdržljivosti i poboljšanje kondicije. Za početnike su namijenjeni oni lakši od četiri kilograma pa na više. Kettlebell se može koristiti u raznim vježbama, primjerice čučnjevima za jačanje nogu i guze. Ako koristite one teže, ipak se educirajte o načinu izvođenja vježbi, kako bi izbjegli potencijalne ozljede.

Mini utege koristite kao dodatak klasičnim pilates ili aerobik vježbama – za ruke, leđa ili noge. One s elastičnim trakama ili čičkom možete pričvrstiti za gležnjeve prilikom vježbanja donjeg dijela tijela.

Kotač za vježbanje

Ako se unatoč koronavirusu pripremate za ljeto 2020., u prvom planu je izgradnja trbušnih mišića. Osim što je dobar za trbušni zid, kotač za vježbanje stabilizira cijelo tijelo pa gradi leđne mišiće i učvršćuje cijelo tijelo.

TRX ili šipka za dizanje tijela

Ovo su sprave koje zahtijevaju intervenciju u jednom dijelu stana i za njih vam je potrebno nešto više prostora, osobito za TRX, dok je za šipku za uzdizanje tijela dovoljan okvir vrata. Ako u stanu imate dovoljno mjesta za TRX, svakako ga stavite na popis sprava. Sjajan je za izgradnju cijelog tijela, osobito gornjeg dijela, a na internetu se nalazi pregršt vježbi koje se odrađuju pomoću ovih elastičnih traka.