Boom skincarea i educianja o proizvodima te (pre)intenzivna njega kože lica u ovoj godini rezultirali su i povećanom prodajom preparata kojima se njegujemo. Rijetki su oni među nama koji nisu kupili barem jedan preparativni proizvod koji im realno - nije potreban, ali zbog hypea ili znatiželje, želimo ga imati.
Dazed&Digital piše kako je Asos ove godine prodao više od 265 tisuća maski za lice i zabilježio porast u prodaji od 329 posto, sve zbog skincarea. Porast u prodaji bilježi i web stranica za nabavu beauty proizvoda Boots. Najviše se cijeni kvalitetni proizvod koji cijenom ne probija budžet, a takvi su se u ovoj godini i istaknuli. Izdvojeno je 10 top beauty proizvodima koji su bili najtraženiji i za kojima i dalje vlada velika potražnja. Neki od njih dobrim rezultatima opravdavaju svoju cijenu, neki su iznimno povoljni, a neki i rasprodani. Jeste li neke od navedenih već dodali u svoj kupaonski ormarić?