Čini se da nikada nismo brinuli o ljepoti i zdravlju kože kao što smo brinuli u godini iza nas. U svakom se slučaju o skincareu najviše pričalo na društvenim mrežama i platformama. Kiseline, SPF, prava hidratacija, vitamin C, anti-age zvijezda retinol...kao u klupama imaginarne beauty škole učilo se o glavnim sastojcima, pogreškama i trikovima prilikom njege. Što onda možemo očekivati od ove godine u koju smo zakoračili? Najavljuje se skinimalism, trend minimalizma kada je njega u pitanju, a očekuju nas i još neki novi pokreti, trendovi i tretmani o kojima se već govori.
Online dermatologija
Već smo prošle godine imali skeniranja i analiziranja stanja kože, sve putem mobitela. Osim aplikacija za analizu lica koje imaju pojedini brendovi, u Velikoj Britaniji već postoje stranice putem kojih o problemima s kožom možete komunicirati s timom dermatologa. Online savjetovanja pokazuju se kao jednostavniji i pandemiji prigodniji način tretiranja kožnih bolesti.
Tretmani za pomlađivanje
U vrijeme pojačanih Zoom sastanaka porastao je broj za beauty tretmanima koji uključuju injekcije hijalurona, baby botoxa i filera. O filerima i sličnim tretmanima iz godine u godine sve se manje šapuće i postaju uobičajeni načini održavanja izgleda. Ove godine ipak, naglasak je na gornjem dijelu lica koji se vidi ispod maske, od obraza na više.
Umjerenost
Pomalo kontradiktorno, no osim tretmana, fokus će, kao što smo spomenuli na početku teksta, biti na jednostavnosti i minimalizmu. Vrijeme "presređenog" looka i savršene Instagram estetike je prošlo, a ponovno se vraća "trend" prirodnog izgleda i raznolikosti. Odnosi se to na make-up trendove, ali ovaj minimalizam i realniji izgled traži se i kod estetskih kirugra, kazali su za britanski Vogue neki od specijalista. Dakle, traže se tretmani nakon kojih ćete izgledati kao da na licu niste radili - ništa.
Manje postaje više
Od puno koraka ujutro ili navečer, higijena se sada svodi na ono osnovno. Ne samo zbog zasićenja i zbog štednje zbog ekonomske krize, već i zbog osviještenosti i negativnog utjecaja beauty industrije na okoliš. 'In' su zato multifunkcionalni proizvodi koji odrađuju više zadaća odjednom.
At-home-care
Dok se u izolaciji lice odmaralo od šminke, postali smo svjesniji svoje kože i njenih potreba. Također, i njezine ljepote, pa će proizvodi koji su ove doživjeli boom u 2020. godini ostati pri vrhu najtraženijih proizvoda za njegu. AHA i BHA kiseline, vitamini C i vitamin A sastojci su koji čine razliku redovitim korištenjem, čiste lice, daju mu sjaj i sigurno će ostati omiljeni u rutinama mnogih. Predviđa se i da će kao zamjena za tretmane u salonima ljepote, porasti popularnost beauty gadgeta poput maski s LED svjetlima.
Nakon lica, i tijelo
Lice je dovedeno u red, a u 2021. red je i na koži tijela. Trending su pilinzi, maske, eksfolijanti, ulja i općenito proizvodi kojima će se postizati spa atmosfera u kupaonici. Tijelo će se tretirati s jednakom pažnjom kao i lice, pa tu očekujemo i novosti u ponudi beauty brendova.