Naše tržište bogatije je za još jedan beauty brend koji je posvećen istraživanjima za poboljšanu njegu kože, od osnovne njege do anti-age proizvoda i make-up preparata. Germaine de Capuccini španjolski je brend kojeg je 1964. godine pokrenula Carmen Vidal, koja je osmislila i simbol brenda - labuda,koji simbolizira ono što Germaine de Capuccini kozmetički proizvodi pružaju ženama: eleganciju, spokoj, ljepotu i čistoću. Kroz godine brend je prošao granice više od 80 zemalja, a sada se nalazi i u Hrvatskoj s ciljem pružanja najbolje njege kože i anti-age rezultata svakom klijentu.
U portfelju brenda nalaze se rješenja za sve problematike kože lica i tijela, a u Hrvatskoj je dostupno 9 linija za njegu kože lica, 2 linije za njegu tijela, make-up te linija proizvoda za zaštitu od sunca. Uz maloprodajni i profesionalni asortiman, GdC u svojoj ponudi ima i nekoliko visokotehnoloških uređaja. Trenutno najprodavanija linija je Radiance C+, koja pruža sjaj i blistavost koži, ujednačava ten, djeluje na fine linije i bore, obnavlja oštećenja uzrokovana vanjskim utjecajima te smanjuje tamne mrlje.
Profesionalnost, inovacije i posvećenost društvu, osobito ženama, su vrijednosti koje najbolje definiraju Germaine de Capuccini od njegovog početka. Proizvodi se izrađuju pod strogim medicinsko-farmaceutskim kriterijima, bez iznimke se testira učinkovitost čime jamče zadovoljstvo krajnjeg korisnika.
Germaine de Capuccini nalazi se na web shopovima wow-junkie.com, bazzar.hr, sve.hr, abrakadabra.com te su za područje Zagreba svi proizvodi dostupni preko Wolta. Tretmane lica i tretmane s Mesoboost uređajem možete isprobati u centru Neoderm u Adžijinoj 22/2 u Zagrebu te u Maya beauty concept storeu u Ivanić Gradu. Proizvodi se uskoro očekuju i na drugim maloprodajnim i profesionalnim lokacijama za njegu kože.