U kakvom smo odnosu s parfemima, ako uzmemo u obzir pandemiju? Funkcija jedinog beauty proizvoda koji ne zahtijeva dodir dodatno je stavila naglasak na osobno iskustvo onoga koji nanosi mirisne kapljice na kožu. Pandemija nam je u jednoj mjeri promijenila ukus kada je miris u pitanju pa je naglasak na notama koje djeluju antistresno, smirujuće i blago. Kao da se dodatno želimo ušuškati u siguran i miran svijet lijepog parfema.
Note poput kašmira, vanilije, pamuka, dječjeg pudera, mlijeka, sapuna i mošusa su najpopularnije i njihova popularnost nastavlja rasti u 2021. godini - samo zamisliti ove mirise već djeluje umirujuće. Novi parfemi koji dolaze na tržište tematski su okrenuti prema ovim relaksirajućim aromama - iako je svačiji doživljaj parfema potpuno individualan i unikatan, zajedničko je svima njihovo djelovanje.
Parfeme sada nanosimo samo za sebe, za podizanje raspoloženja, pa sve poželjniji postaju i mirisi kože, parfemi koje osjeća samo osoba koja ga nosi. Spomenute mirisne note česti su motiv i difuzora i mirisnih svijeća čija je prodaja također skočila u 2020. godini. Naglasak je na stvaranju ugodne i samo naše atmosfere, parfemi tu igraju glavnu ulogu. Izdvajamo primjerke koji mirisom instantno opuštaju.