Talijanska kuća Valentino posljednja je u nizu koja će svojem brendu pridružiti i liniju kozmetičkih proizvoda. Uz Gucci, Dior, Saint Laurent - koji su odavno pokrenuli beauty linije, Valentino je, čini se, izabrao pravi trenutak kada će to učiniti. S post-pandemijskim valom povratka prema bojama i glamuru, kao i povećane potražnje za make-up zadovoljstvima, beauty linija već se očekuje s nestrpljenjem, a na police u SAD-u stiže već u lipnju ove godine.
Što nam od kozmetičke postave Valentino može ponuditi, a da to već ne možemo pronaći na zasićenom beauty tržištu? Iz Valentina su najavili kolekciju pudera u 40 nijansi, čak 50 ruževa i veliki broj proizvoda za oči. Najavljena je i Valentino kozmetička torbica, unaprijeđena verzija clutch modela predstavljenog u Spring/Summer 2017 kolekciji. Bit će dovoljno velika kako bi u nju stao ruž i ogledalce. Inkluzivnost je važna stavka kojoj će Valentino Beauty posvetiti pažnju, što je dizajner Pierpaolo Piccioli već učinio brisanjem rodnih granica na modnim pistama. Naglasak je i na individualnosti i "demokratskom pristupu ljepoti", kako je kazao dizajner - očekujte eksperimentalnu kolekciju koja je multifunkcionalna i individualna. "Na svaki identitet gledam individualno, jedinstvenost je povezana s različitostima", izjavio je.
Kolekcija je rađena u nastojanju da poveže couture, ali i stil koji je dostupan svima. Naglasak će biti na bojama, kao što je bio slučaj i u novim modnim kolekcijama brenda, a za kampanju je angažirano 16 različitih žena i muškaraca, od modela među kojima je kćer dizajnera, pa do "običnih ljudi" koje su scoutali na ulici, piše Bussines of Fashion.
Za luksuzne modne kuće beauty linije uvijek se pokazuju kao iznimno lukrativne jer su dostupne širokim masama, onima koji si ne mogu priuštiti primjerice cipele od tisuću eura. Za razliku od Guccija koji je ulazak na tržište ljepote testirao samo s linijom ruževa (koji su odmah rasprodani), Valentino u igru ulazi s cijelom linijom koja će kasnije biti obogaćena dropovima koji će pratiti aktualne kolekcije. Posljednja luksuzna kuća koja je nedavno ušla na ovo tržište je Hermes, također s kolekcijom ruževa koji samostalno izgledaju poput malih umjetničkih djela, u koje je utkan DNK brenda. Svaka beauty linija odraz je same modne kuće, a Valentino je s razlogom siguran u popularnost svoje linije koja je najavljena. U nju je upisao sve vrijednosti kojima se vodi kroz modne kolekcije, spajajući povijest brenda kojega je Valentino Garavani osnovao 1960. - prepoznatljivi logo sa slovom V i crvena boja kao temeljna, no prisutna je i suvremena poruka brenda koju kroz dizajn gradi Pierpaolo.
Talijanski brend nije potpuno nov na beauty polju, još 1978. lansiran je prvi Voce Viva parfem kojem je u novoj kampanji zaštitno lice Lady Gaga. Make-up rađen za svaki spol, rasu i karakter očekuje se na policama diljem svijeta krajem kolovoza ove godine.