Još prije desetak godina činilo se nezamislivim da će veganski proizvodi biti toliko dostupni kao što su danas. Sve više brendova okreće se toj životnoj filozofiji, odgovarajući na rastući broj kupaca koji pažljivo biraju proizvode za svoju kožu i kosu. Veganski se od drugih preparata razlikuju po tome što ne sadrže životinjske derivate poput skvalena (ulja dobivenog iz jetre morskog psa), ambre (supstancije koja nastaje u kitovoj utrobi), crvenog pigmenta koji proizvode kukci, a koji se često koristi u izradi ruževa za usne, pčelinjeg voska, meda, želatine i ostalih, a koji su inače vrlo česti u beauty industriji. I dok su mnogi još samo prije nekoliko godina izbjegavali veganske proizvode jer su ih smatrali neučinkovitima - a i vizualno nisu odavali dojam luksuza - danas su pri samom vrhu beauty industrije jer nude jednako učinkovite formule utemeljene na biljnim ili pak rješenjima iz laboratorija.
U prvom planu su sastojci poput kamilice, lavande, đumbira i mente te je većinom riječ o proizvodima koji imaju znatno manje sastojaka od onih neveganskih pa ih je lakše "razumjeti", a i manji je rizik od neželjenih reakcija poput osipa, akni, suhe kože i sličnih. Ipak, vegansko nužno ne podrazumijeva da proizvod nije testiran na životinjama pa je vrlo važno provjeriti je li on i "cruelty free", a lako zavara i natpis "animal friendly" jer se njime često pokušava sakriti da sadrži životinjske derivate. S druge strane, oni brendovi koji su se posvetili veganskoj filozofiji vrlo su često fokusirani i na održivost pa su izrazito transparentni po pitanju proizvodnje, smanjuju korištenje plastike, koriste reciklirane materijale te često nude mogućnost ponovnog punjenja.