Dok je isprobavanje beauty proizvoda u trgovinama zbog pandemije koronavirusa postalo nešto čega se samo možemo prisjećati, tehnologija je tu kako bi donijela nova rješenja. Budućnost ljepote došla je i prije nego što bismo očekivali, a veliki brendovi sve više posežu za prednostima tehnologije koja će kupcima zamijeniti fizičko iskustvo u trgovinama.
Govorili smo tako o printeru za puder, o aplikacijama koje koriste virtualnu tehnologiju za isprobavanje make-up lookova, frizure, nijanse pudera...Posljednji koji su se priključili revoluciji su Chanel i jedan od najpoznatijih brendova lakova za nokte Essie.
Korisnicima iPhonea postala je dostupna Chanelova aplikacija Lipscanner koja omogućuje jednostavnan pronalazak idealne nijanse ruža za usne. Algoritam aplikacije prepoznaje boju skeniranog predmeta, primjerice jagode ili cvijeta tulipana, majice koju nosite - i predlaže boju Chanelovog ruža koja je najsličnija predlošku. Aplikacija također uzima u obzir boju tena i usana prije nego što predloži savršeni ruž dostupan u tri varijante, s glossy, mat ili satenskim završetkom, ovisno o željama. Usklađivanje make-upa i outfita tako je dovedeno na novu razinu, uz izbor od oko 400 Chanelovih nijansi ruževa.
Još jedan uzbudljivi način korištenja tehnologije u beauty svrhe predstavio je brend Essie. Pomoću virtualne stvarnosti stranica Essie On Hand omogućuje isprobavanje laka za nokte preko mobitela ili računala, a također dopušta uploadanje fotografije ruke na stranicu i isprobavanje boja, zatim se omiljeni lak može dodati u shopping košaricu. U par klikova sve je obavljeno, od isprobavanja, potrage za lakom do kupovine. Na tehnologiji Essie On Hand radilo se dvije godine i prvi je takav virtualni alat koji ne zahtijeva korištenje selfie kamere, kao većina sličnih aplikacija. Također, nije riječ o aplikaciji koju je potrebno skinuti na mobitel već je dovoljno posjetiti Essie online stranicu.