Spajanje neočekivanih elemenata koje nadahnjuje novi dijalog utkano je u samo tkivo brenda Prada. Na sjecištu raznih problema parfem Paradoxe je izraz ženskog ideala brenda Prada u svim oblicima, svjež pogled na zagonetno pitanje ženstvenosti. Parfem je opisan avangardnim i prepoznatljivim, osmišljenim na temelju bezvremenskog buketa bijelog cvijeća i dolazi u kultnoj, ali neočekivanoj trokutastoj bočici te tako obuhvaća sve paradoksalne dimenzije mirisa i ličnosti.
Prada novim parfemom slavi višedimenzionalnu introspekciju i izraz koji se stalno razvija: ženu koja nikad nije ista, ali je uvijek beskompromisno svoja. Parfem će na koži potpuno očarati cvjetnim mirisom s daškom jantara, u gornjim notama je srž kalabrijskog bergamota, esencija mandarine, nota kruške, a u središnjim je esencija gorke naranče i pupoljaka gorke naranče, apsolut srca cvijeta tuniske naranče i apsolut arapskog jasmina. Osnovne note su jantarna nota (Ambrofix™), laoska benzoinska smola, ekstrakt premium bourbon-vanilije s Madagaskara, nota bijelog mošusa (Serenolide™).
Prada Paradoxe uključuje tri sastojka iz održivih izvora, uključujući marokansko ulje gorke naranče, ekstrakt vanilije i srž kalabrijskog bergamota. Novi proces biološke prerade u više koraka kojim se dobiva Ambrofix™ omogućuje prirodno izvlačenje jantara iz šećerne trske umjesto iz kadulje, što zahtijeva 100 puta manje poljoprivrednog zemljišta od tradicionalnih procesa izrade, dok je serenolide™ nova, obnovljiva molekula mošusa te je jedna od najraširenijih na svijetu, a stvorena je za ovaj miris.
Prada Paradoxe je u srži zaigran, predstavlja namjeru ponovnog promišljanja i rekonstrukcije. Poziva da ponovno definiramo odnos između žene i nje same kroz dinamičan dijalog unutar svake dimenzije koja je čini onakvom kakva jest.
U skladu s kreativnim duhom brenda i pod vodstvom kreativnih direktora Miuccie Prada i Rafa Simonsa, miris su osmislili majstorski parfumeri škole Givaudan Nadège Le Garlantezec, Shyamala Maisondieu i Antoine Miasondieu, kako bi ujedinili bezvremenost i avangardu te prirodu i inovaciju. Ambalaža se može reciklirati, i to se odnosi i na kutije i na bočice, a svi parfemi iz linije Prada Paradoxe mogu se ponovno napuniti čime se štedi materijal za ambalažu.