Kate Moss, Jourdan Dunn i Twiggy Lawson zaštitna su lica kampanje za Charlotte Tilbery proizvode, odnosno za četiri noviteta u glasovitoj Pillow Talk Party kolekciji. Nježne nude i ružičaste nijanse baza su ove kolekcije i rezultat Charlottine želje da pronađe nijansu koja bi odgovarala širokom rasponu tonova kože. Ruž Pillow Talk koji je lansirala prije 5 godina dosegao je takvu razinu popularnosti da se govorilo kako se svake dvije minute u svijetu proda jedan ruž, a donio je brendu i brojne nagrade. Novi proizvodi ove obožavane kolekcije uključuju highlighter visokog sjaja, maskaru u smeđoj nijansi s push-up efektom, paletu s četiri nove nijanse i takozvani glowy kit - kombinaciju highlightera za oči i obraze.
"Kampanjom Pillow Talk Party slave se zabava i beauty eskapizam" kaže Tilbury koja na društvenim mrežama nije suzdržana u iskazivanju oduševljenja povodom lansiranja novih proizvoda. Inkluzivnost prilikom odabira modela za promociju proizvoda i nijanse prilagođene brojnim tipovima kože definitivno su povod za ponos, a kreatorica kaže da je i na setu vladala zabava: "Pričale smo, smijale se i plesale na genijalne hitove iz sedamdesetih." Zato i ističe kako su novi proizvodi, koji osiguravaju nježan a egzotičan glowy efekt, poziv na ples i zabavu.