Znanost i njega kose

Znamo sve tajne njegovanja kože, a što je s kosom?

26. listopad 2021.
Fotografija: IMAXtree

Premium beauty brendovi pažnju sa skincare proizvoda polako usmjeravaju na one za njegu kose i sada je za to, dok su beauty entuzijasti gladni inovacije, pravo vrijeme.

Znanost se umiješala u skincare rutine, odnosno proizvode nove generacije koji ciljaju na regeneraciju i obnavljanje stanica, temelje se na biomedicini i nude inovacije s kojima do prije nekoliko godina nismo bili upoznati. Njegovanje lica od nanošenja hidratantne kreme evoluiralo je u nešto kompleksniji proces koji i od nas zahtijeva veća znanja i odgovore na pitanja - što je niacinamid, retinol, kada koristiti određeni sastojak? Skincare tržište doživjelo je boom brendova koji pristupaju sa znanstvene strane, no na području njegovanja kose ostala je praznina koju će pioniri science skincare linija sada popuniti. 

Augustinus Bader probio se na beauty scenu s inovativnim proizvodima za njegu kože koji su fokusirani na regeneraciju stanica, za što je zaslužan osnivač i stručnjak na području biomedicine, Augustinus Bader.

Vjerojatno ste čuli za njegovu kultni The Rich Cream, hidratantnu kremu koja dolazi po cijeni od oko 1800 kuna, čime se stavlja u sam vrh luksuznih beauty proizvoda. Nakon ovog bestsellera, brend je proširio liniju skincare proizvoda, iako se zalažu za minimalizam i što manje koraka u rutini, no potencijal vide i na tržištu proizvoda za kosu. Ista inovacija korištena za njegu lica može se primijeniti i za njegovanje kose, vlasišta i tjemena - lansirano je zato pet proizvoda (šampon, regenerator, leave-in tretman, ulje za kosu i tretman za tjeme), s povoljnijim cijenama koje se kreću od 50 do 80 dolara i s beauty stranica su već rasprodani.

image
Augustinus Bader The Shampoo sa tehnologijom TCF8 aktivnih sastojaka koji obnavljaju i dubinski njeguju (40 funti)
image
Augustinus Bader Teh Scalp Treatment s tehnoogijom TCF8 koji stimulira obnovu kože skalpa i potiče ast kose (50 funti)

Premium proizvodi za njegu kose čini se da nedostaju tržištu, osobito u ovo doba kada je njegovanje ne samo lica, već tijela i kose klijentima veoma zanimljivo i primamljivo. "Zdravlje kose je trenutno 'it' stvar", piše Vogue Business i ističe da konzumenti žele uložiti u proizvode iz višeg cjenovnog ranga, posebno nakon pandemije za vrijeme koje je njega postala prioritet. U toj priči kratkotrajni rezultati nisu poželjni, traže se oni dugoročni koje obećavaju upravo brendovi sa znanstvenom pozadinom u formulaciji svojih proizvoda.

image
Dr. Barbara Sturm obnavljajući Scalp Serum s hijaluronskom kiselinom i sastojcima za obnovu i hidrataciju suhog i osjetljivog vlasišta te poticanje rasta kose (85 eura)

I Barbara Strum, njemačka skincare revolucionarka prošle godine zakoračila je u business s kosom i izbacila tretman za njegovanje vlasišta koji najavljuje novu hair liniju za njegu. Umjesto proizvoda za njegu ispucalih vrhova kose - koji kratkotrajno mogu popraviti stvar, stručnjaci se fokusiraju na skalp i dubinsko jačanje vlasi kako do ispucale kose uopće ne bi došlo, a pritom ističu da je skalp i njegov mikrobiom zanemaren dio kože koji ima veliku ulogu u ukupnom zdravlju i izgledu kose.

image
Fotografija: IMAXtree

Unatoč cijenama koje se čine kao pretjerano skupe za "običan" šampon, mišljenje kupaca i pristup njegovanju se mijenja i ako proizvod zaista luči rezultate, troznamenkaste cifre neće predstavljati problem onima koji si to mogu priuštiti. Prostora na tržištu izgleda da ima - za skincare sigurno, a nova era znanstvenog pristupa njegovanju kose tek je pred nama. To ne mora znači još više i više bočica naslaganih u kupaonici i još veći trošak, potrebno je samo pažljivo odabrati proizvode koji su zaista potrebni koži/kosi.